Noi vrem respect!


Urmează o altă scrisoare deschisă către guvernanţii noştri. Preferata mea dintre toate. Nici nu are nevoie de comentarii.

Flamand si goi, far-adapost,
Mi-ai pus pe umeri cat ai vrut,
Si m-ai scuipat si m-ai batut
Si cane eu ti-am fost!
Ciocoi pribeag, adus de vant,
De ai cu iadul legamant
Sa-ti fim toti cani, loveste-n noi!
Rabdam poveri, rabdam nevoi
Si ham de cai, si jug de boi;
Dar vrem RESPECT!

Injuri ca-avem noi drag si sfant;
Nici mila n-ai, nici crezamant!
Flamanzi copiii-n drum ne mor
Si ne sfarsim de mila lor
Dar toate le-am trai usor
De-ar fi RESPECT!

N-avem nici vreme de-nchinat,
Caci vremea ni-e in mani la voi;
Avem un suflet inca-n noi
Si parca l-ati uitat!

Da, avem un suflet… mai suportam mult umilinta si durerea? Am facut greseala sa ma fac profesor. Sora mea a facut greseala sa fie medic. Murim practic de foame. Mai puteti? Ca noi nu…

Anonim

PS: Rog autoarea să-mi lase un comentariu dacă doreşte să-i apară numele la semnătură. Vă reamintesc că aceaste scrisori deschise pot fi considerate nişte petiţii. Oricine simte că rezonează cu conţinutul acestora este liber să le semneze în comentarii cu numele, vârsta şi oraşul de domiciliu. Primele două scrisori ale iniţiativei „Să schimbăm România, ACUM!!!” le puteţi citi aici:

Doar pentru că nu ne vedeţi nu înseamnă că noi nu vă privim

Îţi doresc ceea ce îmi doreşti tu mie

4 responses to “Noi vrem respect!

  • Elena

    🙂 Cosbuc
    Cum ziceam, avem mania persecutiei de mici!

  • Elena

    Hai si c-un belestem de-al nostru..

  • Andreea

    Nu e necesar sa imi treci numele la semnatura, desi imi asum scrisoarea. Am adaptat poezia lui Cosbuc putin, pentru ca la momentul respectiv trasmitea exact revolta pe care o simteam. Mi se pare inadmisibil sa lasi oamenii sa moara pur si simplu – si daca cineva crede ca exagerez, sa se gandeasca la toti acei batrani care au murit cu zile, pentru ca nu aveau bani de medicamente care sa le prelungeasca si sa le usureze viata. Iar acum, cu inca 15% mai putini bani, vor muri si mai multi. Asta imi ridica parul in cap. Bunica mea are pensia de 300 de lei, iar 2 milioane cheltuieste lunar pe medicamente. Si e doar un exemplu. In astia lovesti mai, guvern scarbos? Astia iti achita tie notele de plata si penthousurile si posetele de mii de euro ale curvelor tale? In fine, iarasi ma las dusa de val….Pentru ca ma doare sa vad cum scuipam peste cine ne-a crescut, cum sora-mea e disperata in noptile de garda in spital ca ii vin copii in urgente si nu are ce sa le dea sa ii faca bine pentru ca nu exista MEDICAMENTE in SPITALE, ca trebe sa le explice parintilor ca nu poate face nimic pentru ei decat daca dau ei singuri fuga pana la farmacie, pentru ca parintii de multe ori nu au cu ce sa cumpere ce trebuie, pentru ca au ghinionul de a fi bugetari la randul lor, pentru ca urasc faptul ca viata unui om poate fi conditionata de bani. Si pentru ca banii ajung sa fie un scop in viata noastra, cand ar trebui sa fie un simplu mijloc. Ne dezumanizam in ritmul asta.

  • Captiv – Sânge balcanic (86) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

    […] Elena; Noapte bună copii; Dispecer blogosferă; Atitudini; Opriți planeta vreau să cobor; Blogul lui Victor; Gabriella Joy; Baricada; Pro Atitudine; World of Solitaire; Michaela blog; g1b2i3; Demnitar […]

Lasă un răspuns

