Animusic; când animaţia virtuală se întâlneşte cu muzica


Animusic LLC este o companie producătoare de animaţii digitale. Băieţilor de la Animusic le place şi muzica. Aşa că au încercat să să combine cele două arte. Cum? Nu intru în detalii; găsiţi pe site-ul lor. Ce a ieşit? Tot artă. Nu credeţi? Priviţi aici:

2 responses to “Animusic; când animaţia virtuală se întâlneşte cu muzica

  • Carmen Negoita

    Wooow… sunt absolut senzaţionale. Câtă fantezie şi câtă atenţie acordată pentru fiecare detaliu şi pentru fiecare notă până la urmă. Cine ştie, poate într-un film SF ar putea reprezenta orchestra viitorului. 🙂 Dacă mai găseşti astfel de filmuleţe mai postează.

    • Victor

      Dacă mergi în Youtube să le vizionezi ai să vezi la related videos o grămadă. Eu le-am publicat doar pe cele care au o calitate video/audio relativ bună şi care mi s-au părut mai reprezentative ca relaţie muzică-imagine. Nu ştiu să cânt (la nici un instrument şi nici voce nu am) dar am ceva cunoştinţe muzicale de când torturam chitara în tinereţile mele iar unele filmuleţe de la Animusic pur şi simplu nu mi s-au părut impresionante din punctul ăsta de vedere. În plus nu am vrut să vă plictisesc prea mult cu ele. Sincer nu mă aşteptam să aibă aşa de mult succes articolul ăsta. M-am înşelat amarnic. E în top 5 la rating. 🙂

Lasă un răspuns

