Doar pentru că nu ne vedeţi nu înseamnă că noi nu vă privim


Aceasta este prima dintre scrisorile deschise către „aleşii noştri” trimise ieri seară pe adresa Administraţiei Prezidenţieale:

Domnilor de acolo din spatele monitorului,

Nu sunt bugetar, nu sunt pensionar si nici nu am copil mic, nu depind de bunavointa statului pentru a-mi duce viata mai departe.
Dar sunt romanca si din aceasta cauza sunt nu indignata, ci scarbita si furioasa pentru ceea ce ati reusit sa faceti din noi.
Nu am plecat din tara cand mi s-a oferit ocazia, nu am dat cu sutul statului de roman pentru ca am crezut ca lipsa de respect pentru populatie are o limita.
Dar m-am inselat.
Sunteti cel mai rau lucru pe care Romania l-a patit de la Fanarioti incoace.
Sunteti nocivi ca o otrava.
Ca stricnina pe care o turnati pe gat cainilor maidanezi.
Sunteti cu totii atat de fatisi incat inteleg ca suntem subiectii unui tiran. Nu va pasa de noi pentru ca nu mai aveti dreptul la alt mandat, pentru ca oricine va veni dupa voi nu va mai folosi pe nimeni din randurile voastre. Nu aveti nimic de pierdut asa ca va purtati ca atare, nu va e frica de nimic si de nimeni. Nu aveti Dumnezeu, si nu va ganditi ca exista mereu reversul monedei.
Dar, asta va face dusmanii tarii.
Si asta inseamna un conflict. Si cum spunea Sun-tzu – nu va subestimati dusmanul.
Romanii se aduna laolalta, in vremuri grele asa a fost in totdeauna.
Si Romanii se uita la voi. Va vad. Si nu or sa uite prea repede, oricat de greu le faceti traiul.
V-as striga RUSINE! dar nu aveti cunostinte in domeniu. Nu aveti constiinta si nici decenta. Deci nici Rusine.
Plecati,luati-va oamenii si conturile si salariile si plecati din tara asta care sigur nu va mai vrea.
Mergeti si cheltuiti-va miliardele stranse din buzunarele bunicilor nostri, parintilor nostri, si din banii de inghetata a copiilor nostri, si nu va mai intoarceti niciodata.

Cristiana.
Cetatean.

Aceasta este o scrisoare-petiţie. Oricine simte că rezonează cu conţinutul acesteia este liber să o semneze în comentarii cu numele, vârsta şi oraşul de domiciliu. Vă mulţumesc.

P.S. De felul meu nu trimit ping-uri dar consider că asta e pentru o cauză nobilă şi ştiu că şi persoanele care urmează pot face ceva cu ajutorul blogurilor lor: Jordaş, Cabral, Pisica Roz, Mihai, Leo, Bogdănel, Ioan Usca, linkpinguitorii veseli, Adele, Andreea şi Veutzu. Ordinea este total aleatoare.

17 responses to “Doar pentru că nu ne vedeţi nu înseamnă că noi nu vă privim

  • Ionut

    Deci ce sa zic,Cristina a pus in aceasta scrisoare ceea ce simte si pot sa zic ca e si ceea ce simt si eu si cred ca nu numai eu, ci ceea ce simte aproape o tara intreaga.Acum as fi vrut sa stiu daca a citito cineva de la destinatie?As fi dorit sa vad expresia fetii a lui(a lor) la citirea acestor randuri,care ca si mare majoritate a celorlalte emailuri are o tenta agresiva si amenintatoare la adresa politicienilor care au distrus aceasta tara si au aduso in prag de ruina si au distrus viitorul multora!

  • Ţigareta 3 « Ioan Usca

    […] Adakiss, Dispecer Blogosferă, SgReader’s, Oana Stoica-Mujea, Atitudini, Adele, Mihaela Man, Victor, Dumitru […]

  • Poveste cu o prinţesă şi cu un vaporean « Noaptebunacopii's Blog

    […] săracă, speriată, dezorientată. Nu ştia ce are de făcut şi încotro să se îndrepte. Ştia un singur lucru. Avea nevoie de ajutor şi, mai presus de toate, ştia că nu trebuia să-şi dea […]

  • veutzu

    Victor, multumesc, dar nu o sa dau mai departe scrisoarea, si asta din mai multe motive, pe care le voi enumera pe scurt. 1. Scrisoarea nu se adreseaza cuiva anume („Basescu Traian”, „Presedintia ca institutie” etc.), deci din start nu va avea impact. E o piatra aruncata peste un zid, in speranta ca, poate, o sa cada in capul cuiva – desi mai curand nu se va intampla asta. 2. Cand protestezi din disperare autentica, dai nume („Basescu”, „Iliescu” etc.). Scrisoarea asta nu da nume, deci fie nu e autentica, fie risca sa para neserioasa. 3. Sunt doar vorbe. Supararea doamnei este justificata si fireasca si i-o impartasesc, dar mesajul este vag, netzintit si inca nu are forma precisa. 3. Marele pericol este ca tabara Iliescu-Voiculescu-PSD se foloseste de furia si necazurile oamenilor ca sa incerce sa ia din nou puterea. Sf. Anton spunea: „Daca vad un spirit, il gonesc, pentru ca nu stiu daca e bun sau rau; pentru ca daca era rau, decizia mea a fost buna, iar daca totusi era bun, o sa ma inteleaga”. Prefer sa nu semnez ceva ce ar putea veni de la PSD sau de care s-ar putea folosi PSD.
    Cu tot respectul.

  • cristiana

    @Veutzu – scrisoarea nu se adreseaza numai unuia dintre cei de acolo pentru ca nu sunt nici unii mai breji. Iti garantez ca nu fac parte si nu am facut dintr-un partid politic, am 28 de ani si nu sunt marioneta nimanui.
    Motivul pentru care nu am numit pe cineva este simplu: in opinia mea sunt toti in cardasie, nimeni din cei aflati in functii de decizie in acest moment nu doreste altceva decat imbogatirea personala si in nici un caz nu sunt preocupati de „jobul” pe care il au de facut in realitate.
    Presidentia este in contextul actual acelasi lucru cu guvernul. Basescu are acest MiniMe in persoana lui Boc. Deci de ce as face diferenta?
    Daca tie ti-e teama ca PSD-ul ar avea de beneficiat din randurile mele imi pare rau pentru tine. La fel ar putea sa beneficieze si daca numeam Basescu, Boc, Udrea etc, si UDMR-ul 🙂
    Si te asigur ca e o scrisoare autentica, serioasa.
    Esti cumva dintre cei care au votat cu Basescu?
    Eu sunt dintre cei care vorba lui Madalin Voicu „as fi votat si cu un caine numai cu Basescu nu.” Tragi de aici ce concluzie doresti.
    O zi frumoasa,
    Cristiana

  • veutzu

    @Cristiana: Bineinteles ca am votat cu Basescu. Madalin Voicu spune ca ar vota cu un caine pentru ca Basescu a luat cu japca afacerile si comisioanele PSD-ului si acum beneficiaza ei de ele, asa ca Voicu nu e patriot, ci doar ofticat ca Base i-a luat banii :))
    Dar aici nu sunt interesante optiunile noastre politice. Ideea este ca daca protestezi impotriva intregii clase politice, protesteaza impotriva intregii clase politice – nu impotriva Presedintiei. Asta este motivul pt care am spus ca mesajul e vag si fara tzinta. Vrei sa scapi de toti – care toti? Toti angajatii din Presedintie? Toti parlamentarii? Toata clasa politica? Dupa parerea mea, trebuie sa fii mai explicita daca vrei ca initiativa sa poata avea efect.

  • veutzu

    Si mai e un aspect. Una e sa nu-l votezi pe Basescu, alta e sa fii simpatizant al PSD. De ce iti pare rau pt mine ca mi-e frica sa nu ia PSD puterea? 🙂 Ai uitat sau nu stii cat rau a facut PSD Romaniei?
    Sper sa intelegi ca scriu aici ca sa ne lamurim, nu ca sa te contrazic cu orice pret. Multumesc.

  • Franco

    Veutzu are mare dreptate, PSD a distrus Romania, acum folosesc orice mijloc ca sa vina iarasi la putere.

  • cristiana

    Veutzu – am trecut de inocenta care imi sufla ca tot ce nu e bun are o eticheta care spune asta. Nu sunt simpatizant PSD, sunt simpatizantul meu si al familiei mele. SI al prietenilor mei. Parte din ei au votat cu Basescu. Acum regreta. Eu una am votat cu Antonescu in primul tur si cu Geoana in al doilea. Ca atunci cand am avut de votat intre Vadim si Iliescu.
    Iar scrisoarea mea ti-am explicat, se indreapta catre presidentie si acolitii sai. Care sunt din pacate in toata structura de decizie si conducere in acest moment.
    Sunt cu toata fiinta mea impotriva lor. De la prima lacrima falsa pana la explicatiile patetice pe care le dau ca sa justifice punctul in care am ajuns.
    Si te asigur, nu e nevoie sa spun jos Basescu sau Jos Boc ca sa se inteleaga ce spun in randurile acelea.
    Si toti ceilalti chiar si din opozitie primesc acelasi mesaj. Nici unii nici altii nu au facut nimic pentru ca noi astia care votam sa fim mai usurati, mai fericiti sau sa ne faca placere sa ii votam. Eu nu votez de placere. ci din disperare de cauza.
    si nu-mi pasa ce culoare are partidul de sus daca arata cat de cat bun simt si o oarecare decenta. Dar nu e cazul la noi.

  • veutzu

    E firesc sa fii impotriva lor cu toata fiinta ta. Dar… Nu-l vrei pe Baasescu (si ai dreptate sa nu-l vrei), dar… votezi cu Geaoana?! Adica degeaba vrei sa scapi de Basescu, Boc etc (repet, si ai dreptate sa vrei asta), daca il alegi pe unul si mai prost si reprezentand un partid si mai nenorocit, care a furat la greu din 1990 incoace. Care e logica aici?
    Nu vreau sa te conving intr-o directie sau alta, doar discutam.

  • animal00

    sambagpl (am voie sa scriu pula si cu u si a?) cata penibilitatea de scrisoare.

    😀

  • cristiana

    de ce tot raspunsul tau se indreapta asupra votului meu din turul 2? nu asta era subiectul scrisorii. nu cred ca asta conteaza acum.
    Sau vrei sa spun cat mai raspicat „da am votat cu antonescu si apoi cu geoana si NU o sa imi para rau pentru asta niciodata?” 🙂
    repet – nu incerc sa te combat, doar sa discutam.

  • veutzu

    Cristiana, vreau sa arat ca romanii au votat prost inca din 1990, iar acum se mira ce prost ne merge, ca si cum pana acum am fi dus-o ca-n occident. Si, pt ca e la moda sa-l injuri pe Basescu, pun tot raul in carca lui – ca si cum PSD ar fi nevinovati! D-aia am zis ca degeaba te plangi de Basescu daca votezi cu Geoana…

  • animal00

    sau daca ai incredere in crin 😀

  • cristiana

    nu e la moda sa il injur pe basescu 🙂 Cand o faceam eu inca nu ajunsese presedinte, crede-ma 🙂

  • Elena

    Am o singura chestie de zis: inca nu mi-a parut rau ca am abandonat „patria” si pe zi ce trece ma auto-felicit pt decizie.
    Hai sa mai zic una: degeaba va uitati in sus si va plangeti, problema pleaca de la radacina. Cat timp veti accepta sa fiti umiliti de fiecare data cand veti avea de-a face cu un functionar al statului, fie politist sau cadru medical, in Romania nu se va schimba nimic.
    Noi astia care venim cu „fite” din occident si va agasam pretinzand un minim de respect suntem atacati de fiecare data, pt ca lucrurile stau asa si trebuie sa ne conformam. Conformati-va deci!

Lasă un răspuns

