Restart


E a nu-știu-câta tentativă de revenire. Dar de data asta nu mai promit că mă mai țin. Îmi doresc să revin pentru că îmi place. Am descoperit de curând câtă plăcere îmi face să citesc chestii vechi scrise de mine și am ajuns la concluzia că scriu bine. Fără niciun fel de modestie. Scriu pe placul meu. Dacă se nimerește și pe placul altora, să fie primit. În plus, îmi face plăcere și să scriu, nu numai să citesc ceea ce scriu. Așa că iată-mă. Vreau să scriu. Și să citesc mai târziu. Și nu mai promit nimic.

Deci… bine v-am regăsit. E cineva pe-aici?

3 responses to “Restart

Lasă un răspuns

