Mare concurs mare de texte mici


Particip la concursul ăsta, de proză arhiscurtă. V-aş da şi un link cu o definiţie sau caracteristici, dar nu am găsit în 30 de secunde şi mi-e lene să caut mai mult. Oricum, dacă citiţi regulamentul concursului, o să înţelegeţi singuri că nu-i mare inginerie. Primele trei etape le-am ratat. Textul cu care particip la ce-a de-a patra etapă este următorul:

În locul potrivit, la momentul potrivit
– Da, conacul ăla de la Valea Seacă. Ăla cu acoperişul în turnuleţe. În podul lui e ascuns aurul boierului Filimon. Scrie clar în hrisoave. Şi ştii ce? Casa e de vânzare. La un preţ de nimic…
Nu mai auzi restul discuţiei celor doi străini ce se îndepărtau printre rafturile magazinului. Dar era suficient. Scoase mobilul.
– Alo, Mircea?
– Cosmine, n-ai mai dat niciun semn de la moartea tatei.
– Taci şi ascultă. Ai scos la vânzare casa veche a bunicilor?
– Da.
– Să nu cumva s-o vinzi. Îţi explic când ajung.

Dacă vreţi să citiţi şi celelalte PA-uri în concurs la etapa asta („al patrulea palon”), puteţi intra aici. Sper să-mi fiţi alături în momentul votării. Vă anunţ când o să fie şi o să vă dau şi link-ul unde să intraţi să mă votaţi.


9 responses to “Mare concurs mare de texte mici

Lasă un comentariu