Ajutor!


Nu, nu puneţi botul, nu am scris. Ba mai mult, vă pun pe voi la muncă în folosul meu.

Deci, treaba stă cam aşa. Noul design este încă departe de a fi finalizat şi nu numai din cauza mea. Şi Cristi este foarte ocupat (mulţumesc Cristi că mi-ai servit o scuză pentru lenea mea cronică) deci chiar dacă aş termina eu designul trebuie să mai aştept pentru programare. În plus a intervenit o mică problemă tehnică şi blogul nu o să se prezinte chiar aşa cum am vrut iniţial. A trebuit, deci, să caut alternativă. Nu intru în detalii privind problema. Ideea, pe scurt, e următoarea: alternativele sunt două şi nu ştiu pentru care să optez. Aşa că vă las pe voi să alegeţi.

Alternativele:

Alternativa 1:

Alternativa 2:

Înainte de a vota luaţi în considerare următoarele premize:

Premiza 1: Nu va fi un site filonazist, rasist, antisemit sau instigator la violenţă. Va instiga la un singur un singur tip de intoleranţă: cea împotriva tuturor nonvalorilor. Nu va instiga nici la discriminare. De altfel eu sunt primul care o susţin: nu sunt un discriminator; urăsc pe toată lumea în egală măsură.

Premiza 2: Dat fiind că vă este prezentat doar ambalajul, nu şi conţinutul, vreau să ţineţi seama de un aspect: schimbările asupra conţinutului vor fi minore. Voi fi poate o idee mai agresiv decât de obicei. Judecaţi deci doar impactul vizual, încercând să ignoraţi impactul emoţional. Ştiu că pentru unii e dificil, dar, repet, nu este ceea ce pare.

Premisa 3: Dacă rezultatul final nu va coincide cu ce aţi votat voi, există o explicaţie: eu deja am înclinat balanţa ego-ului meu (imens; sic, Elena) către una dintre alternative. Rezultatul poll-ului nu va fi neapărat hotărâtor atâta vreme cât, pentru mine,  părerea mea contează mai mult decât a voastră. Ca să îmi schimb părerea ar trebui ca raportul rezultat din sondaj să fie net superior în favoarea celeilalte alternative. Şi când zic net superior mă refer la o diferenţă foarte mare.

Aşa că vă rog să votaţi. Sugestiile, reclamaţiile şi referinţele şi trimiterile la origini le primesc în comentarii. Mulţumesc anticipat pentru contribuţia voastră.

12 responses to “Ajutor!

  • Pisica Roz

    Eu dupa cum spuneam, votez pentru varianta 1. Dacă tot o faci, fa-o până la capăt. Plus că am un ghimpe așa, aștept să te baneze ăștia. 🙂 Glumeam, glumeam! Deci eu zic varianta 1.

  • noaptebunacopii

    Am votat, pentru varianta a 2-a. Ştiu, te aşteptai din partea mea la acest vot. 🙂
    Dar prima variantă mi se pare uşor forţată – no offence! -, provocatoare, în sensul „je m’en fiche”.
    Scuze pentru sinceritate!

    Cu prietenie,
    Adela

  • Jordas

    Ar fi misto sa-l pui pe Hitler pe fundal si sa scrii despre Stalin..

  • Anca

    neeeahhh as zice varianta 2, e mai calma si normala la cap 🙂
    varianta 1 imi inspira prea multa durere si violenta (poate ca asta si vrei sa faca). a 2 a este asa mai comestibila zik…
    aaaa sau… daca din prima ai scoate chestiile de pe umerii shailor ar merge brici sincer
    a 2 a intr adevar e mai tristutza asa…. plm
    good luck coae!

  • Anca

    bratele lor am vrut sa zik :)) esqueeze me

  • Bogdănel

    A 2-a varianta e mai putin ofensatoare si mai discreta asa, dar ca aspect ar merge mai bine prima varianta si prin faptul ca probabil ar sugera si o oarecare „violenta verbala” impotriva nonvalorilor.

  • garcea

    Pula´nmuiata´n cacat!
    Mai bine-ti pui un chilot roz pe chelie si incerci sa convingi lumea ca nu esti cretin. Cam asta-i parerea mea referitor la zvastica din banner, logo sau ce cacat e aia. Baaa… grammar nazi. Daca esti mare grafician fa un stilou de otzel din care picura singe, ca simbol. Sau mai bine un buddha(si atunci da, se potriveste si zvastika, discret in peisaj) cu dinti de vampir si deja amintitul stilou de otzel din car epicura singe.
    Si mareste scrisul ca sa-l citesc si eu pe amicul tau mai talentat ca tine.
    PS-ti-am zis ca voi fi cel mai aspru critic al tau, ti-am dat si idei marsh la munca dobitocule.

  • Victor

    Bă,tu votează, în pula mea, că eşti printre puţinii care nu sunt în măsură să dea idei. Ideile tale sunt mai cretine decât ale mele, zău. Ia caută mătăluţă pe gugăl svastica NAZISTĂ apoi compar-o cu a mea. Ai să vezi diferenţele. A mea nu e nici nazistă nici budistă. E ceva între. Ştii tu câte ceva dar nu ştii până la capăt. Eşti ca lăutarii: cânţi după ureche. În plus, nici nu vreu să te conving de nimic. Nu îţi place, nu intri. Punct.
    Şi de la capăt. E a doua oară când îmi faci observaţie apropo de mărimea scrisului. Sun chiar atât de scumpi ochelarii în Germania? Şi pe-aici sunt scumpi dar, totuşi, dacă aş avea nevoie, cred că mi-aş permite o pereche.

  • garcea

    nu ba, chiar nu am nevoie. De ochelari. aaehm nici de blogul tau.
    Sieg Heil, si la gara.

  • Victor

    Hai să-ţi vând un pont: de blogul meu nu are nevoie nimeni.

Lasă un răspuns

