2011


Pâna la urmă a fost un an bun… Am cunoscut o grămadă de oameni care mi-au influenţat viaţa şi anul ăsta; unii m-au schimbat pentru totdeauna. Am cunoscut şi fericirea dar şi disperarea (chiar de la una şi aceeaşi persoană), am iubit şi am urât, am construit şi am dărâmat, am râs şi am plâns, am urcat şi am coborât, am lutat şi am renunţat… A fost un an al schimbărilor majore, al deciziilor importante. Doar timpul va hotărâ dacă au fost cele corecte sau nu.

Făcând o medie, personal nu sunt încă bine şi mai am mult până acolo. Dar a fost oricum un an mai bun decât cel dinainte. Deci sunt pe drumul cel bun, nu?

Vă mulţumesc tuturor că aţi fost alături de mine şi că încă mai sunteţi. Prin voi sunt ceea ce sunt. Vă iubesc.

 

6 responses to “2011

Lasă un răspuns

