Punct şi de la capăt. Din nou…


Cu surprindere am constatat că nu am pierdut cheia de-aici şi am venit să şterg praful. Sunt convins că mulţi (dintre cei puţini care mai intraţi pe-aici) veţi fi surprinşi să mă citiţi iar. Şi probabil că veţi fi şi mai surprinşi când vă voi zice că sper nici să nu mă ţină mult revenirea asta. Pentru că de fiecare dată (încă de când am deschis blogul) activitatea intensă pe-aici coincidea cu câte o criză în viaţa personală. Nici revenirea asta nu face excepţie. Nu, nu vă voi da detalii. Dacă mai aveţi plăcerea să mă mai citiţi, mai treceţi din când în când. Poate mai scap câte ceva. Dar vă rog să nu fiţi prea exigenţi. A trecut aproape un an de când nu am scris. Voi fi stângaci, voi face greşeli, vă voi trata prost… Oh, pardon, asta făceam şi înainte… Dar o să-mi dau silinţa să mă îmbunătăţesc.
Bine v-am regăsit. Mi-a fost dor de voi, dar nu, nu-mi doream să revin.

5 responses to “Punct şi de la capăt. Din nou…

  • Ioana

    Așa, fii rău! Dezlănțui-te! 😉

  • bogdan

    dar, fără crize existențiale, nu găsești poteca spre blog? 😀
    suntem aici, Victor 🙂

  • CalinH

    Încearcă invers: vino aici când ți-e bine. Și rămâi.

  • Andreea

    Si eu am pusee „artistice” (mult spus) pe blogul meu cand lucrurile o iau razna in viata mea. Mi-ar fi placut insa ca tu sa faci parte dintre bloggerii aia care scriu si cand li-e bine.

    Ne bucuram de reintoarcere, sper sa scapi de crizele existentiale si sa te trezesti intr-o zi cand ti-e mega bine ca ai chef de scris 🙂

  • noaptebunacopii

    Off topic:

    =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com

    -Să vă fie zilele senine, fericite, sănătoase și norocoase! Ada Pavel – adapavel.wordpress.com

    – Să vă dea Dumnezeu un An nou fericit, cu tot ce înseamnă asta pentru voi! Adela Onete – http://www.noaptebunacopii.wordpress.com

    —-adauga urarea ta aici—

Lasă un răspuns

