Nimeni nu are dreptul sa priveasca o alta persoana de sus, decat in momentul in care se apleaca si ii intinde o mana pentru a-l ajuta sa se ridice!

Cuvintele astea nu-mi aparţin. Le-am primit pe mail ca făcând parte dintr-o poveste lungă şi cam puerilă, care se voia filosofică şi plină de truisme. Însă pasajul de mai sus mi-a plăcut. Şi l-am publicat pentru că se potriveşte cumva cu contextul actual de la muncă de la mine. Şi, că veni vorba, munca îmi mănâncă încă tot timpul. De scris pe blog nici vorbă de timp sau de energia necesară. Oricum, pe foarte scurt, cu munca mea nu-i ok. Poate o să vă dau ceva detalii în weekend, dacă vă interesează.

2 responses to “

Lasă un răspuns

