Adele


Am descoperit „Someone Like You” la Veone. Pe Adele o ştiam şi eu de mult (voi cu siguranţă cunoaşteţi piesa Rolling in the Deep, hitul ei de anul ăsta) dar piesa asta îmi era necunoscută. Şi îmi pare rău pentru asta. Am, aşa, o senzaţie că am pierdut timpul până acum. Probabil că în subconştient încerc să-l recuperez devreme ce de aseară, de când am găsit-o, o ascult non-stop, obsesiv. Luaţi şi ascultaţi şi voi. O să vedeţi că nu-s totuşi nebun.

Îmi place totul la piesă, mai ales în varianta asta, live la BRIT Awards: interpretarea este magistrală, versurile sunt poezie (nu, nu e pleonasm; cel puţin nu în viziunea mea), simplitatea Adelei aproape egalează vocea, în ciuda ţinutei şi a makeup-ului elaborat (care însă o prind, îi vin ca o mănuşă), simplitatea acompaniamentului instrumental (doar un pian) întregeşte tabloul… Dar principalul motiv pentru care îmi place cred că este faptul că mi se potriveşte întru câtva. Aş face şi o dedicaţie… de fapt mai multe, dacă aş şti că tipele îmi citesc blogul. Dar ştiu sigur că nu o fac, aşa că mă limitez la a saluta o bună prietenă pe care am neglijat-o în ultimul timp, dar ea ştie că mi-e dragă oricum şi e în gândurile mele, chiar dacă nu am mai avut timp pentru ea. Adela, sper că eşti bine, sănătoasă şi continui să faci acele lucruri minunate care îţi aduc atâta satisfacţie şi din cauza cărora nu ne-ai mai delectat pe noi cu articole pe blog.

Someone Like You

I heard that you’re settled down,
That you found a girl and you’re married now,
I heard that your dreams came true,
Guess she gave you things I didn’t give to you,
Old friend, why are you so shy?
Ain’t like you to hold back or hide from the light,

I hate to turn up out of the blue uninvited,
But I couldn’t stay away, I couldn’t fight it,
I had hoped you’d see my face,
And that you’d be reminded that for me it isn’t over,

Nevermind, I’ll find someone like you,
I wish nothing but the best for you, too,
Don’t forget me, I beg,
I remember you said,
„Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,”
Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead, yeah,

You know how the time flies,
Only yesterday was the time of our lives,
We were born and raised in a summer haze,
Bound by the surprise of our glory days,

I hate to turn up out of the blue uninvited,
But I couldn’t stay away, I couldn’t fight it,
I had hoped you’d see my face,
And that you’d be reminded that for me it isn’t over,

Nevermind, I’ll find someone like you,
I wish nothing but the best for you, too,
Don’t forget me, I beg,
I remember you said,
„Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,”

Nothing compares,
No worries or cares,
Regrets and mistakes, they’re memories made,
Who would have known how bittersweet this would taste?

Nevermind, I’ll find someone like you,
I wish nothing but the best for you too,
Don’t forget me, I beg,
I remember you said,
„Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,”

Nevermind, I’ll find someone like you,
I wish nothing but the best for you too,
Don’t forget me, I beg,
I remember you said,
„Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,”
Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead.

15 responses to “Adele

  • Adele (via Blogul lui Victor) | Ado Feck

    […] Adele (via Blogul lui Victor) Am descoperit "Someone Like You" la Veone. Pe Adele o ştiam şi eu de mult (voi cu siguranţă cunoaşteţi piesa Rolling in the Deep, hitul ei de anul ăsta) dar piesa asta îmi era necunoscută. Şi îmi pare rău pentru asta. Am, aşa, o senzaţie că am pierdut timpul până acum. Probabil că în subconştient încerc să-l recuperez devreme ce de aseară, de când am găsit-o, o ascult non-stop, obsesiv. Luaţi şi ascultaţi şi voi. O să vedeţi că nu-s totuşi nebun. … Read More […]

  • noaptebunacopii

    Mii de îmbrăţişări, dragul meu. Despre cum sunt, vom vorbi „în privat”, când vei avea timp. Îţi mulţumesc, din suflet, pentru dedicaţie şi pentru gândurile tale. Nu ştiu ce am făcut să le merit, dar mă bucur de ele cu toată fiinţa. 🙂

  • Camix

    Am ascultat piesa asta când am dat de ea pe blogul tău. Am zis: „mda, not bad. Not quite my style.”. Azi, eram într-un magazin, când am auzit-o again. M-am oprit, am fixat radioul puţin încruntată să identific cine e şi de unde o ştiu şi, mai ales, de ce îmi place atât de mult. Fredonam linia melodică, se pare că o auzisem într-adevăr undeva. Identificarea s-a produs la ieşirea din magazin, în aerul cald al zilei de azi cu bucuria că ştiu unde s-o găsesc.

    Aşa că a trebuit să revin să spun. 🙂
    Momente diferite, aceeaşi piesă, reacţii cu totul diferite.

    • Victor

      Mă bucur că te-ai întors să ne relatezi întâmplarea. Şi că până la urmă piesa ţi-a trezit emoţii. Este într-adevăr o piesă deosebită. Dar pe mine mă mişcă în mod deosebit vocea ei.

  • Bonnie

    Da ! Intradevar are o voce care te misca . Mai are o piesa foarte frumoasa „hometown glory”,care imi trezeste amintiri si emotii . Ar fi tare sa concerteze in Romania ;)) .

  • Xaero Armani

    Ceea ce auzi ,probabil ca nu este vocea ei naturala.In ziua de azi 2 din 3 muzicieni nu au de fapt talent sa cante,gratie unor tehnologii de sintetizare audio cum ar fi AutoTune.Astfel,tonalitatea vocii se ajusteaza automat,fara a fi nevoie de talent adevarat.

  • catalina13fely

    este o melodie superba insa eu acum ascult cam de 2 zile Set fire to the rain, care este , la fel, o piesa f impresionanta. Am citit ceva p net cum ca ei nu ii place stilul de muzica pe care il canta si se regaseste mai bine in Beyonce si alte cantarete R’nB. Eu, la fel ca tine, si ceilalti fani nu suntem de acord cu ea nu???
    Eu, cel putin, nu mi-o inchipui pe Adele cantand altceva.

  • Camix

    Iar vin. Bineînţeles că de atunci am ascultat-o şi eu mult. Dar este ceva oarecum echivoc în textul piesei, în tonul ei, care îmi pune un pitic pe creier: nu-mi dau seama dacă sentimentul general transmis e unul de regret şi resemnare după dragostea care nu mai e sau dacă are şi o notă de superioritate adăugată celorlalte două.
    Tu ce zici?
    Voi ce ziceţi?

    • Camix

      (ca să fiu mai clară, superioritate în sensul: „Las că vezi tu că îmi voi găsi eu unaltul tot aşa fain ca tine, că doar nu-i fi tu singurul pe lume”.)

  • Victor

    Mie mi-a dat mereu impresia unei iubiri inca nestinse dar mai ales obsesive. Atat de obsesive incat nu te mai poti multumi decat cu ceva cel putin identic. Cu sentimentul asta m-am confruntat si eu si probabil de-asta l-am identificat cumva in versurile piesei.
    Cat despre sentimentul de superioritate de care vorbesti, probabil ca e o traire normala dupa orice relatie esuata. Toti vom sa dovedim cumva ca suntem mai buni decat ne cred cei care ne critica si ca meritam si putem avea mai mult decat cat cred ei ca meritam.
    Relatiile trecute cu adevarat importante ne afecteaza, ne modeleaza si ne influenteaza deciziile viitoare mai mult decat credem si decat suntem uneori dispusi sa recunoastem.
    Oricum, sunt atea de spus despre melodia asta si atatea nuante de identificat in ea incat ar trebui sa fac un alt articol si tot nu as acoperi tot decat daca as scrie un articol foarte lung. Cine stie? Poate chiar o sa-l fac.
    Ma bucur ca ai mai trecut pe-aici. Te mai estept.

  • Camix

    Cred că nu ar fi de lepădat un articol, chiar aşa.
    Înţeleg şi partea cu obsesia; probabil dacă nu ar exista măcar o doză de obsesie, nu am mai scrie despre dragostea aceea, nu am mai compune. Dacă ar fi să extrag din încărcătura cuvântului „obsesie” numai latura pozitivă (vorbim şi noi prin absurd ca matematicienii), cred că am putea spune că latura aceea e „constanţă”, iar fără ea parcă nici nu ne imaginăm dragostea. Dar să revin cu picioarele pe pământ.
    Mă bucur şi eu de răspuns.

  • costeldanutz

    foarte frumosssssssssssssssssssssssss

    • acapella22

      Chiar nu cred ca se pune problema de superioritate de nici un fel,e vorba „doar” despre o iubire neimplinita,poate cea mai frumoasa si cea mai dureroasa,din pacate de cele mai multe ori cand se termina o relatie unul din cei doi inca ramane prins „acolo” si el e cel ce sufera…asa s-a intamplat si in cazul ei si Adele a fost cea care a trait partea dramatica a povestii „I had hoped you’d see my face,And that you’d be reminded that for me it isn’t over,”
      Superioritatea la care faceai tu referire cu versul respectiv (nevermind i’ll find someone like you)imi pare de fapt un soi de dorinta arzatoare de a gasi un inlocuitor care sa se incadreze in schita creionata de ea in relatia respectiva…dar cum stacheta a fost atat de sus ridicata isi doreste pe cineva la fel,identic.Imi pare cea mai frumoasa declaratie de dragoste.
      Asta va fi melodia pentru care ea va fi cunoscuta si asta a fost iubirea care marcat-o pentru totdeauna. Cheers for her masterpiece!

  • Andreea

    Dar ce spune-ti de „take it all”. Toate melodiile de pe albumul 21 sunt superbe. Am asculta „Someone like you” cam 1 luna, apoi am cautat si alte piese de ale ei si m-am indragostit. Este superba. Mi-a placut raspunsul ei la intrebarea:”Nu vrei sa slabest?” Iar ea a spus ca nu face muzica pentru ochii, face muzica pentru urechi.

Lasă un răspuns

