AutoPArtret – etapa 5


De data acesta, Victor participă la concursul iniţiat de Călin Hera, doar din plăcerea jocului. Chiar dacă nu participă la votare, din cauza nerespectării numărului de caractere, PA-ul se află printre preferatele mele. Dacă doriţi să votaţi alte PA-uri înscrise la concurs, o puteţi face AICI.

Împotriva instinctului

– Îl iubeşti?
– Nu-i treaba ta.
Era treaba mea. Nu pentru că aş fi fost gelos, deşi gelozia îmi sfâşia sufletul în acel moment. Îi citeam în ochii ce fixau dalele trotuarului, neîndrăznind să mă privească, multe sentimente contradictorii: jenă, milă, dorinţa de a scăpa de prezenţa mea stânjenitoare, resemnare… O uram şi o iubeam în aceaşi timp. Şi aveam nevoie să ştiu că va fi fericită. Deşi partea diavolească din mine şi-ar fi dorit ca ea să regrete cândva decizia luată. De obicei nu se întâmplă asta. Nu ştiu dacă eu am luat decizia corectă. Am luat-o în schimb pe cea pe care mi-a dictat-o sufletul, deşi fiecare fibră din trupul meu tremura ca în sevraj doar la gândul absenţei ei.
Din dragoste pentru ea, am lăsat-o să plece.

5 responses to “AutoPArtret – etapa 5

  • bogdan

    într-adevăr Carmen, acesta este un PA cu o deosebită încărcătură de suflet. și mie îmi place foarte mult și cred că ar fi fost foarte potrivit pentru etapa asta. oricum este, chiar dacă nu participă 🙂

  • silavaracald

    Din păcate, dacă ea vrea să plece, va pleca oricum, și doar absentând cu sufletul din viața cuplului, așa că n-ai prea avut ce face la urma urmei: a trebuit s-o lași… 🙂

  • Marius

    PAcat. Ar fi trebuit sa existe si sectiunea PA – XL 😀

  • AutoPArtret – etapa 5 (via Blogul lui Victor) | Ado Feck

    […] AutoPArtret – etapa 5 (via Blogul lui Victor) De data acesta, Victor participă la concursul iniţiat de Călin Hera, doar din plăcerea jocului. Chiar dacă nu participă la votare, din cauza nerespectării numărului de caractere, PA-ul se află printre preferatele mele. Dacă doriţi să votaţi alte PA-uri înscrise la concurs, o puteţi face AICI. Împotriva instinctului – Îl iubeşti? – Nu-i treaba ta. Era treaba mea. Nu pentru că aş fi fost gelos, deşi gelozia îmi sfâşia sufletul în acel moment. Îi ci … Read More […]

Lasă un răspuns

