Anunţ


Conform norocului meu specific (şi sunt mândru că nu m-am dezminţit nici de data asta), după o şedere îndelungată pe tuşa câmpului muncii de obicei urmează o perioadă de muncă de nu mai ştiu de mine la propriu. Exact într-o perioadă de-asta am intrat acum. Cu două locuri de muncă destul de extenuante – vreo 15 ore pe zi în medie – când ajung acasă se mulează patul de mine ca dresul pe piciorul de damă. Numai de blog nu-mi mai arde. Aşadar, vă anunţ că sistez pe timp nedeterminat activitatea constantă pe ambele bloguri (atât pe acesta cât şi pe „Cronicile infinitului„).  Poate voi mai scrie câte ceva în weekend, dar nu pomit nimic. De asemnea îmi cer scuze tuturor prietenilor mei blogosferici pentru absenţa de pe blogurile lor. Voi încerca pe cât posibil să ţin pasul, dar nu promit că voi şi reuşi.

Nu ştiu cât va ţine această perioadă. Până mă acomodez, până îmi creez cât de cât o rutină. Deocamdată depind de mulţi pe multe planuri, dar sper să remediez asta. Oricum, vă voi da de ştire când voi fi back in business.

Vă doresc toate cele bune.

11 responses to “Anunţ

Lasă un răspuns

