Deci…


Am subiecte programate pentru articole (asta înseamnă că nu duc lipsă de idei) dar nu am nici un chef de scris aşa că azi vă servesc cu chestii de la alţii. Dar ca de obicei, ce e de la alţii e mai interesant decât ceea ce scriu eu pe-aici, deci sigur o să vă placă. Mie mi-a plăcut. Mai mult, am urmat sfatul lui Bogdan (de unde l-am şi preluat) şi îl duc mai departe pentru că de tipul din filmuleţ merită să audă toată lumea. El face cinste neamului românesc deşi neamul românesc nu a fost în stare să-i facă cinste lui.

7 responses to “Deci…

  • abbilbal

    Mulţumesc pentru filmuleţ, mulţumesc pentru ce am audiat.
    Îl duc şi eu pe Bogdan să se plimbe pe uliţele Bălgradului de azi.

  • silavaracald

    Mda, românii l-au ascultat, dar n-au fost interesați…
    Normal, nu s-a putut auzi din cauza manelelor, a gâlcevei politicienilor,a gângurelilor pipițelor cu aer de vedetuțe…

  • Inoo :)

    Salut victor:) cum ti-ai pus bannerul ala?cu blogul lui victor?

  • gabriel

    Un artist, oricat de bun ar fi, are nevoie de un impresar care sa-i reprezinte interesele si de un sponsor. Pot fi una si aceeasi persoana. Dar trebuie timp pentru a se face cunoscut. Doar asa va creste valoarea contractelor si doar asa „investitia” va aduce profit impresarului si eventual sponsorului.
    Mi-a placut dar nu-i prevad un viitor fulminant desi talent este acolo „cu carul”! Pacat, cine ar fi putut face ceva trebuia sa vada si sa inceapa asta demult. Nu mai avem descoperitori de talente!… Nu mai e timp pentru asa ceva, iar „talentele” nu au suport material pentru a se ridica.

    • Victor

      Ba eu cred că e o mică gaurică în logica ta. În primul rând e vina noastră că nu mai consumăm adevăratul talent. Pentru că am ajuns să mâncăm pseudotalent pe pâine, impresarii îşi bagă banii în ele, şi nu în cei care merită. E chestiune de cerere. Dacă se cere rahat, rahat vor oferi şi ei. Pentru ce să investească în talente dacă ele nu sunt „consumate”? Ar ieşi în pierdere. Şi interesul lor nu este să promoveze talentul ci să scoată bani.

  • gabriel

    Nici nu am spus altceva, doar ca nu-mi asum vina de a nu „consuma” rezultatele adevaratelor talente, odata ce am luat contact cu ele.
    Ar mai fi ceva, admiratia fata de acestea trebuie cultivata inca din copilarie cu implicarea puternica a familiei si a scolii, principalii programatori ai omului de mai tarziu.

Lasă un răspuns

