AutoPArtret – etapa 3


Am ajuns la a treia etapă a concursului AutoPArtret iniţiat de către Călin Hera. Eu particip cu textul de mai jos. Aşadar, un vot, dacă se poate. De data asta puteţi pune 5 bife înainte de a apăsa pe btonul de votare aşadar, ca de obicei, fac aceleaşi recomandări: aromele tomnatice ale mirodeniilor din răţoiul pe varză a lui Carmen („Dulce răzbunare„) şi parfumul mediteranean al scoicilor şi al vinului alb al lui Bogdan („Pasta alle vongole„). Pe ambele precum şi pe restul PA-urilor din concurs în această etapă le puteţi citi acolo unde se votează. Adică aici.

Mititei

– Care-i faza?
Vasi se uita consternat la meniu.
– Habar n-am, zic, dar e de dat la ziar.
Uitaserăm de soarele toropitor, de nisipul şi de sarea care ne pişca pielea. Râdeam amândoi în hohote, la umbra terasei.
– Vă servesc cu ceva?
– Da, un mic şi doi mici mici, zic eu, chicotind.
– Şi eu un mic mare şi-un mic, optează şi Vasi, cu lacrimi în ochi.
– Nu mai avem mici mici, nici mici mari, răspunde chelnerul, vizibil deranjat de faptul că facem mişto de meniul lui.
– Atunci câte doi mici de fiecare.
Chelnerul se îndepărtează, demn. Eu fac o poză la meniu.

Ţi-a plăcut acest articol?
Dacă articolul a fost deja partajat, votează-l.
5 responses to “AutoPArtret – etapa 3

Lasă un răspuns

