Hello Kitty?


Oare se poate din punct de vedere legal să mă brănduiesc cu aşa ceva şi să scot bani? Ştiu câteva persoane care şi-ar cumpăra o duzină de tricouri (pe mai multe culori) cu o astfel de imagine. Am vrut să-i fac şi o pentagramă în frunte dar deja e 4 dimineaţa. Partea cea mai proastă este că dacă aş încerca să repet proiectul, nu ştiu dacă mi-ar mai ieşi la fel. Este al naibii de lung şi de încurcat şi de vreo două ori chiar m-am pierdut printre layere. Sper totuşi să vă placă.

PS: Note to self: ar trebui să-mi fac un watermark să-mi protejez fotoşopările de-acum. Poate îmi fură altcineva poza şi ideea şi se îmbogăţeşte.

Ţi-a plăcut acest articol?
Dacă articolul a fost deja partajat, votează-l.
8 responses to “Hello Kitty?

Lasă un răspuns

