Datorii neonorate


De Crăciun, promisesem prietenilor mei din blogosferă câte un cadou. Pe care nu l-am mai onorat pentru că, aşa cum explicam în acelaşi articol, atât aparatul foto cât şi scannerul s-au găsit să se îmbolnăvească amândoi odată de defecţiune acută şi ireparabilă aşadar nu am mai avut posibilitatea să „digitalizez” cadourile (nişte cartonaşe din hârtie ce aducea cu cea a documentelor medievale, pe care am scris caligrafic cu mânuţa mea şi cu toc de-ăla de-l înmoi în călimară numele blogurilor voastre + plic cu sigiliu din ceară). Am tot amânat momentul, sperând să fac rost de un aparat foto decent. Am încercat cu telefonul dar se vede oribil. Timpul a trecut, eu m-am transformat din neserios în măgar de-a dreptul şi aparat foto tot n-am procurat. Aşa că în seara asta m-am gândit să mă revanşez şi v-am pregătit la fiecare câte un mic cadou tot cu mânuţa mea. Dar de data asta nu cu peniţa ci cu mausu’. Precizez, pentru a nu isca invidii nefondate, că la unii am scris pentru ce este premiul, dar la alţii nu am scris din simplul motiv că nu am avut unde. Oricum voi ştiţi că îmi sunteţi toţi dragi şi pentru mine sunteţi toţi „the best”. Sper să vă placă.

Carmen

Jordaş =))

Vasi 🙂

Adela (şi Victor)

Bogdan

Cezara 🙂

Melami

Giana

Mihai 😀

Călin

Şi la solicitarea expresă a lui Carmen (s-o fi gândit probabil să nu mă simt discriminat):

Yours truly

Un gând special pentru Bogdan, cu care nu am avut poză, deci îşi primeşte medalia cu o altă ocazie. El ştie că mi-e drag oricum. Pentru cei care îşi doresc premiul în alt format (.gif, .png, .psd, .etc), aruncaţi o vorbă în comentarii şi se rezolvă.

Carmen Jordaş Vasi Adela Bogdan Cezara Melami Giana Mihai Călin

17 responses to “Datorii neonorate

Lasă un răspuns

