AutoPArtret – etapa 1


Călin a organizat un nou concurs de PA-uri (proză arhiscurtă). Exact, particip şi am nevoie de voturile voastre. Aşa că intraţi aici şi votaţi cu „Ana ştie ce vrea”. Puteţi bifa 4 PA-uri înainte de a da click pe butonul „Votează” aşa că eu vă recomand şi „Scrisoare” a lui Carmen şi „Lumină” a lui Bogdan. Mai jos puteţi citi PA-ul cu care particip eu. Restul PA-urilor în concurs le puteţi citi aici.

Ana ştie ce vrea

Eu: Da, am, dar nu e instalat.
Ana: shi nu il instalezi?
Eu: Dacă ţii neapărat… Dar o să dureze ceva timp…
Ana: ashtept

Zece minute de trudă, trei erori de Windows şi tot atâtea înjurături la adresa unui oarecare Bill Gates mai târziu:
Eu: Gata. Sau cel puţin aşa cred.
Ana: ia să văd…

Ana is watching your webcam.
Ana: mai ridico putzin
Ana: eshti… brunet
Eu: Da. Şi ce e rău în asta?

După alte zece minute de silenzio stampa din partea ei:
BUZZ!!!
Eu: Hello! Mai eşti acolo?
Ana is offline.
Blestemate fie webcam-urile.

Ţi-a plăcut acest articol?
Dacă articolul a fost deja partajat, votează-l.
5 responses to “AutoPArtret – etapa 1

Lasă un răspuns

