PA-ul de la miezul nopţii


Paşii săi răsună ameninţători în urma mea. Aleile întunecate şi murdare ale oraşului devin claustrofobic de strâmte. Iar eu nu reuşesc să mă mai mişc. Exact ca într-un vis în care nu poţi să alergi. Mă lipesc cu spatele de stâlpul unui felinar şi închid ochii. E foarte aproape. Îi simt respiraţia caldă, mirosind a putred pe faţă. Horcăie ca o creatură de coşmar… Vis? Coşmar? Da! asta trebuie să fie. Visez. Încurajat de faptul că nu se întâmplă nimic, deschid ochii şi… îmi întinde bâta groasă cât un copac, zicând:
– Te-am prins. Acum e rândul tău.

Ţi-a plăcut acest articol?
Dacă articolul a fost deja partajat, votează-l.
7 responses to “PA-ul de la miezul nopţii

Lasă un răspuns

