N-aveţi un rost în plus să-i daţi şi lui Jordaş?


Io: Auzi mă?
Io: Mai eşti?
Jordash: da, nu pentru mult
Jordash: spune
Io: Acu’ am venit de la budă…
Io: Şi ştii ce mă gândeam?
Io: Tu jocuri nu te joci…
Jordash: nope
Io: La filme nu prea te uiţi…
[…]
Io: Nici muzică nu prea sculţi că uiţi să-i dai drumu’… aşa mi-ai spus…
Jordash: asa
Io: Cărţi de beletristică nu citeşti…
Jordash: ce-ar fi sa…
Jordash:
Io: La pizde nu te duci
Jordash: cum mha, n-am pus aseara okiu’ pe Marghioala?
Io: Lasă, mă, că n-ai so fuţi tu pe Marghioala aşa uşor…
Io: Am stabilit aseară că la teorie stăm bine.
Io: Practica ne omoară.
Io: Deci tu nu faci nimic mişto.
Io: Doar munceşti.
Io: Bibileşti la coduri.
[…]
Io: Eşti cam degeaba tu.
Io: Te dau pe blog, să-mi bag pula.
Jordash:
[…]
Jordash: si de ce ma dai pe blog vinerea
Jordash: da-ma joia, cand bati recordu [la vizitatori]

L-am dat.

Lasă un răspuns

