Butoane


N-am nici un chef de scris. Şi, evident, nici inspiraţie. Aşa că vă las cu câteva poze din arhiva personală de care sunt tare mândru. Sunt făcute pe un zbor Bologna – Constanţa al unei companii low cost. Vă rog să treceţi cu vederea calitatea tot low a imaginilor. Sunt făcute cu un biet telefon. Şi mă şi grăbeam pentru că nu voiam să abuzez de bunăvoinţa căpitanului care mi-a permis să fac fotografiile sau să întârzie avionul din cauza mea.

Căpitanul era belgian sau olandez, parcă. Engleza mea cu engleza lui nu prea se pupau. După ce am schimbat vreo două vorbe cu el au început să mă doară mâinile. În schimb, copilotul (asistentul de zbor? nu, asistenţi de zbor sunt numiţi în limbajul propriu domeniului stewarzii şi stewardesele; mea pulpa) era italian. Este cel din ultima poză. Cu el m-am înţeles ceva mai bine. L-am întrebat, bine înţeles, cum de nu se încurcă în toate butoanele alea. Mi-a răspuns că nu a făcut degeaba o facultate ca să înveţe ce şi cum e cu fiecare buton. Dar că sunt oricum atât de multe încât uneori mai uită şi mai apasă şi la întâmplare. Sper din tot sufletul că a glumit. Deşi e o formă de umor pe care nu îl gust.

Articolul ăsta era de fapt un pretext de a vă spune că am publicat două noi capitole la Omega (10 şi 11) fără a părea că mă laud. E tot cu un avion şi-acolo. Ceva mai meseriaş decât ăsta în care am făcut eu poze. Click pe poza cu planeta înnourată din dreapta pentru a afla despre ce e vorba.

7 responses to “Butoane

  • coolnewz

    ce frumos! Nu te-u lasat sa stai in cabina si in timpul zborului? Macar la aterizare si decolare … Asta este visul meu, macar o data!

    • Victor

      Nu. Regulamentul lor prevede că pe timpul zborului nu are voie nimeni în cabină, înafară de cei doi. Nici măcar persoane din restul echipajului (asistenţii de zbor). Iar uşa la cabină se încuie din interior.

  • virusverbalis

    Ma mir ca te-au lasat in cabina de pilotaj..Prieteni cu tine,probabil..Puse cap la cap, super pozele!

    • Victor

      Virus, nu, chiar deloc. Atunci i-am cunoscut. Chiar mi-au spus că în mod normal nu permit pentru că e împotriva regulamentului, dar atunci au făcut o excepţie că era căpitanul în toane bune.
      De fapt s-a întâmplat în felul următor: uşa cabinei era deschisă iar eu pe locurile imediat de lângă uşă. Am vrut să fac o poză pe furişi, dar nu mi-a ieşit că au intrat picioarele unei asitente de zbor în cadru exact când am apăsat eu declanşatorul. Şi atunci am întrebat-o pe aceasta (posesoarea picioarelor) dacă îmi e permis să fac poze cu cabina, aşa prin uşa deschisă. Şi a zis că nu ştie dar că îl va întreba pe căpitan dacă e voie. S-a dus, a vorbit cu ăia în cabină, şi văd deodată că se iţeşte din stânga în cadrul uşii un cap cu chpiu. Se uită la mine… nici o reacţie. Se uită la fosta mea prietenă… i se lăţeşte un zâmbet pe toată faţa. Ne-a făcut semn să ne apropiem. Eu am făcut poze şi am conversat cu copilotul. Fosta s-a întreţinut cu căpitanul. 🙂 Posedau engleză compatibilă.

  • O raită prin lumea PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

    […] ar putea face parte dintr-un volum de proză arhiscurtă. – PAvestea fără sfârsit, initiată de Victor, Carmen si Bogdan, un sir de PA-uri unul din altul, care alcătuiesc o proză scurtă captivantă […]

  • virusverbalis

    Totu-i bine,cand se termina cu bine…Chiar si asa, o intamplare de care o sa-ti aduci aminte mult timp! :))
    O seara excelenta iti doresc!

  • Răpirea « Injineru' român

    […] alea, le puteţi găsi aici. Cine se înscrie în continuare? E cineva pe frecvenţă? Carmen; Victor; Laura; Ion Toma; Bianca; Esqvilyn; Micul Prinţ; LeeDee; Bogdan Răpirea (de injineru’) […]

Lasă un răspuns

