Premiile Oscar 2011 – Laurii


Aşa cum vă promiteam, am revenit să vă comunic câştigătorii Premiilor Academiei de anul acesta:

Actor in a Leading Role 



Javier Bardem în “Biutiful”



Jeff Bridges în “True Grit”



Jesse Eisenberg în “The Social Network”



Colin Firth în “The King's Speech”



James Franco în “127 Hours”

Actor in a Supporting Role


Christian Bale în “The Fighter”



John Hawkes în “Winter's Bone”



Jeremy Renner în “The Town”



Mark Ruffalo în “The Kids Are All Right”



Geoffrey Rush în “The King's Speech”

Actress in a Leading Role


Annette Bening în “The Kids Are All Right”



Nicole Kidman în “Rabbit Hole”



Jennifer Lawrence în “Winter's Bone”



Natalie Portman în “Black Swan”



Michelle Williams în “Blue Valentine”

Actress in a Supporting Role


Amy Adams în “The Fighter”



Helena Bonham Carter în “The King's Speech”



Melissa Leo în “The Fighter”



Hailee Steinfeld în “True Grit”



Jacki Weaver în “Animal Kingdom”

Animated Feature Film


How to Train Your Dragon



The Illusionist



Toy Story 3

Art Direction


Alice in Wonderland



Harry Potter and the Deathly Hallows Ep. 1



Inception



The King's Speech



True Grit

Cinematography


Black Swan



Inception



The King's Speech



The Social Network



True Grit

Costume Design


Alice in Wonderland



I Am Love



The King's Speech



The Tempest



True Grit

Directing


Black Swan



The Fighter



The King's Speech



The Social Network



True Grit

Documentary (Feature)


Exit through the Gift Shop



Gasland



Inside Job



Restrepo



Waste Land

Documentary (Short Subject)


Killing in the Name



Poster Girl



Strangers No More



Sun Come Up



The Warriors of Qiugang

Film Editing


Black Swan



The Fighter



The King's Speech



127 Hours



The Social Network

Foreign Language Film


Biutiful
Mexic



Dogtooth Grecia



In a Better World Danemarca



Incendies Canada



Outside the Law
Algeria

Makeup


Barney's Version



The Way Back



The Wolfman

Music (Original Score)


“How to Train Your Dragon” John Powell



“Inception” Hans Zimmer



“The King's Speech” Alexandre Desplat



“127 Hours” A.R. Rahman



“The Social Network” Trent Reznor and Atticus Ross

Music (Original Song)


“Coming Home” din Country Strong



“I See the Light” din Tangled



“If I Rise” din 127 Hours



“We Belong Together” din Toy Story 3

Short Film (Animated)


Day & Night



The Gruffalo



Let's Pollute



The Lost Thing



Madagascar, carnet de voyage

Short Film (Live Action)


The Confession



The Crush



God of Love



Na Wewe



Wish 143

Sound Editing


Inception



Toy Story 3



Tron: Legacy



True Grit



Unstoppable

Sound Mixing


Inception



The King's Speech



Salt



The Social Network



True Grit

Visual Effects


Alice in Wonderland



Harry Potter and the Deathly Hallows Ep. 1



Hereafter



Inception



Iron Man 2

Writing (Adapted Screenplay)


127 Hours



The Social Network



Toy Story 3



True Grit



Winter's Bone

Writing (Original Screenplay)


Another Year



The Fighter



Inception



The Kids Are All Right



The King's Speech

Best Picture


Black Swan



The Fighter



Inception



The Kids Are All Right



The King's Speech



127 Hours



The Social Network



Toy Story 3



True Grit



Winter's Bone

După cum vedeţi nu am ghicit prea multe, dar am ghicit câteva. Din care unele chiar esenţiale. Nu pot decât să mă bucur că oscarul pentru cel mai bun film l-a luat preferatul meu deşi, după cum ziceam aseară, mă aşteptam să fie suflat de Winter’s Bone. Care a fost chiar dezamăgitor; din 4 nominalizări, nu a luat nimic. De asemenea eu personal sunt dezamăgit şi de insuccesul comediei The Kids Are All Right, pe care eu o recomand în continuare. Sunt surprins de statueta pe care a reuşit s-o înhaţe Natalie Portman; nimic de zis despre interpretarea ei, dar restul filmului a fost atât de prost încât mă aşteptam să fie trasă în jos şi ea.
Recapitulând, filmele cu cele mai multe statuete au fost The King’s Speech şi Inception (cele mai importante sunt toate în grădina regelui bâlbâit) cu câte patru statuete, urmate de cele trei premii ale „miliardarului” The Social Network şi de Alice in Wonderland şi de The Fighter cu câte două statuii (ale ultimului chiar importante).
Voi ce părere aveţi. Au fost pe gustul vostru?

24 responses to “Premiile Oscar 2011 – Laurii

  • Luka D

    Deci anu’ asta au cam fost masluite.

  • Luka D

    Social Network film de Oscar?
    Toy Story 3?
    Portman? Get out of here lol

    Nu o lua personal.

    Social Network e pe fata reclama pe bani, multi.
    Toy Story e o mizerie fata de alte animatii.
    Iar Portman actrita de Oscar?
    Buen, atunci eu sunt Cioran. Faceti loc ca anul asta mi-am pus in cap sa-mi iau un Pulitzer lol

    • Victor

      De acord cu tine doar parţial. Social Network merita oarecum la partea cu sunetul deşi e un film pe care nu-l am deloc la inimă (dar cred că asta se înscrie din inerţie în trendul „FB sucks deep”). Toy Story nu-mi place nici mie; mai marfă a fost Tangled. Dar Portman şi-a meritat statuia deşi filmul a fost jalnic. În plus, s-au luat şi pe merit câteva; vezi Christian Bale şi toate statuile The King’s Speech related.

  • Luka D

    Stii cum e Annette Bening pe langa Portman? O zeitate.
    Are clasa, are scoala, are look, are o baza buna, este perfectiune.
    Portman e o cacacioasa norocoasa care se maimutareste in toate filmele si atat, Oscarul trebuia sa-l ia Aronofsky.

    • Victor

      Şi aici sunt de acord cu tine tot parţial. Bening e o mare doamnă a cinematografiei, corect. Dar hai să recunoaştem că rolul din TKAAR a fost slăbuţ, deşi filmul per total mi-a plăcut şi speram măcar la un premiu. La categoria „cea mai bună actriţă în rol principal” însă eu nu am mizat nici pe ea nici pe Portman ci pe ciutanca din Winter’s Bone. N-aş şti să-ţi zic de ce, dar pe mine m-a convins. Însă aş fi un ipocrit dacă aş zice că Portman nu m-a atins deloc în rolul din Black Swan. Deşi nici eu nu o înghit nici cu o tonă de lămâi, a fost credibilă în maimuţăreala demnă de un tratat de patologii psihice. Restul filmului a fost mai mult decât plictisitor, deci nu, Aronofsky de data asta a cam sfeclit-o.

  • Luka D

    Filmul a fost slabut Vlad. Nu stiu cati dintre cei care l-au vazut stiu ca este un remake. E un film cu subiect banal, gen Lime Life sau The Ice Storm. Nu stiu ce alte filme relationeaza IMDB-ul filmul dar dupa cate am vazut le pot relationa si singura.
    Black Swan a fost inghitit pe piata in comercial si hai sa fim seriosi, Aronofsky nu vizeaza comercialul. Portman a jucat bine, s-a pupat cu rolul, dar ea mititica mai are mult de lucru, ce-i drept munceste de mica dar Oscarul nu iti recompeseaza doar munca sustinuta.
    Bening in afara ca are are clasa e nascuta actrita mah ca si Giamatti Paul care iti poate face orice rol.

    Hai ca mai bine scriu ceva la mine ca tasta nu-mi mai tace :P:P:P Iti dau trackback 🙂

  • veutzu

    In primul rand, mi-a placut foarte mult felul in care ai prezentat premiile, mai explicit si mai clar de atat nici nu se poate! Cu iconuri, cu castigatorul color etc. Nici pe IMDB nu e mai clar. Felicitari! Cand ma mai intreaba cineva de Oscaruri, il trimit direct la tine.
    Premiile in sine nu mi se mai par de multimportante; stim cu totii ca Oscar nu inseamna cel mai bun film, ci cel mai influent la Hollywood, adica nu (numai) calitate si nivel, dar si altre interese. Acum pe bune, Titanic, cu tot respectul pentru intreprinderea colosala, merita 11 premii, iar As Good As It Gets, doua?!… Pai AGAIG era FILM… D-aia zic ca nici nu ma mai oftic si ca era firesc sa ia premiul cine l-a luat. Iar pe Natalie Portman nici eu n-o suport, dar, daca a jucat bestial, a jucat bestial.

  • Victor

    Veo, da, le-am prezentat bine, dar nici n-ai idee cât mi-a luat. Aşa cum am spus la articolul precedent, ăla cu nominalizările, sunt ore de muncă… Articolul de faţă e de fapt bazat pe cel precedent cu câteva caractere schimbate în codul html pe ici pe colo. Dar munca cea mai grea a fost la articolul precedent la căutatul pozelor, prelucratul lor, aranjat tabelele, etc. Mă bucur că ţi-a plăcut. 😀

  • BLOG DE MĂRŢIŞOR | Blogul lui CARMEN

    […] Mocanu, Injineru, Melami, Mirela Pete, Nice, Pe unde ne-au purtat picioarele, Simion Cristian, Victor Bucur, Ziarul de la 5 (Dan), Alexandru Nistor, Dan din Maramures, Se-cret, The World in a Photo, Turist […]

  • Lady Macbeth … » Pe fuga …

    […] citit la Victor Bucur un articol foarte bine facut cu subiect referitor la premiile Oscar pe 2011. Am avut un mic schimb de replici legat de competitia bizara dintre Annette Bening si Natalie […]

  • And the Oscar goes to… Victor « Colierul de perle al bunicii

    […] Dacă vrei să vezi o listă cu Oscarurile  mergi aici. […]

  • A. Buzdugan

    Foarte buna prezentarea!
    Cred ca aveti o prejudecata in privinta lui Portman! Urmariti de ex. „Goya’s Ghosts”.

    • Victor

      Mulţumesc pentru apreciere. Prejudecată în ce sens? Şi să ştii că-s singurul care scrie pe-aici, deci persoana a doua plural nu are nici un sens.

  • A. Buzdugan

    Ma uitam si la restul comentariilor rautacioase, „mititica”, „cacacioasa” etc. Am vrut doar sa precizez ca N.P. nu e la prima sa interpretare remarcabila!
    In plus, rolul determinatei femei inselate din „The Kids Are…” putea fi jucat de cateva zeci de alte actrite cu un succes asemanator „zeitatii” Bening.

    • Victor

      =)) Eşti rău acum. Bening e o actriţă bună. Cum e şi Portman. Numai că nu se prea pot compara. Fac parte din generaţii diferite, au stiluri diferite…

  • filme cu vampiri

    apropo merci de comment de pe blog sper sa mai intri si alta data si daca ai timp intra si tu pe filme cu vampiri

  • miscellaneous11

    🙂 Și eu am tot vrut să-ți laud modul de prezentare, foarte fain, dar n-am avut timp. Deci da, tare !!

    Cât despre premii … hm, sincer, holy moly guacamole, mi s-au părut în regulă. Mă bucur că n-a luat Social Network-ul prea multe… :)) Adică e un film acceptabil, dar mi-a picat fața la Globurile de Aur. Black Swan m-a impresionat prin Natalie Portman. Ea a fost ”succesul” filmului, și oricât nu-mi place mie de ea, nu pot să nu recunosc că a jucat foarte bine, după părerea mea. TKAAR nu am văzut încă, deci nu mă pot pronunța în comparație cu Bening, dar tot țin cu Natalie. :)) 😛

    Mie Toy Story 3 mi-a plăcut foarte mult, chiar nu îl consider o ”mizerie” ( părerile-s împărțite, pare-se ) eram foarte reticentă în a-l vedea, din motive absurde, și până la urmă, holy moly guacamole, m-am îndrăgostit de întreaga serie Toy Story. Și Tangled mi-a plăcut, dar parcă mi-a mers mai mult la inimă TS 3.

    Iar Colin Firth merita, indiscutabil, premiul.

    Acuma ce să zic, Oscarul pentru mine nu prea reprezintă un etalon al valorii – e interesantă așteptarea, și cam atât. Mă uit la filme și care nu sunt nominalizate la Oscar, sau și la cele care nu au câștigat nimic, dar au fost nominalizate etc. Până la urmă, ține de aprecierea subiectivă a fiecăruia …

  • miscellaneous11

    Am repetat de două ori holy moly guacamole, din greșeală, scuze :))

  • miscellaneous11

    Pe niciunul. Al doilea există ca să dea explicație primului. :)) 😛

  • Victor

    Mă refeream la expresia care se repetă.
    Dacă vrei, pot edita comentariul.

  • Madalin Blidaru

    Am nimerit jumatate din premii…

Lasă un răspuns

