Dormiţi linştiţi, Google veghează


Ia priviţi cum are Gogul grijă de mine. Nu-i aşa că-i simpatic?

Click pe imagine pentru o mai bună vizualizare

10 responses to “Dormiţi linştiţi, Google veghează

  • Precious Deedee

    chiar e ca e simpatic goagal asta :)))

  • Pisica Roz

    Ca sa nu mai zic de anunturile Google targhetate pe continutul mailurilor…

  • Florin Ruşanu

    Mă uitucule! Da’ conţinutu’ mailurilor nu era parcă criptat, confidenţial, etc?

    • Victor

      Ba da. Şi? Oricum, faza cu avertismentul care mi-a apărut mie n-are nici o trebaă cu privacy-ul este un script adăugat composerului de mail care funcţionează fix pe acelaşi principiu pe care funcţionează şi verificarea ortografiei. În plus toată procedura are loc ÎNAINTE ca întregul conţinut al mailului să fie criptat.
      În schimb, ceea ce zice Pisica Roz e cu totul altă mâncare de peşte. Acolo s-ar cam încălca nişte legi federale, dacă ei nu ar conecta cele două servicii (ads şi mail) să conlucreze în mod automat şi total independent de intervenţia factorului uman şi totul fără ca informaţia să părăsească propriul server. Cel puţin aşa susţin ei. Au marele avantaj că deţin ambele servicii şi pot invoca argumentul ăsta. Nu ştiu dacă se bagă şi pe alte servicii de mailing sau nu.

  • Stefania

    scary 😀 tocmai acum cand mi-a venit ideea sa revin la gmail-ul meu drag si mi-am facut curat in inbox…

    • Victor

      Şi ce crezi că yahoo e mai breaz? Nu ştiu dacă ai trecut încă la YM v11, dar să ştii că începând cu versiunea asta, utilizatorul are posibilitatea să stocheze, dacă vrea arhiva convorbirilor online, pe serverele lor şi nu pe propriul PC (în ideea că în felul ăsta utilizatorul poate avea acces la ea de pe orice PC). Cât de sigură crezi tu că este opţiunea asta? Şi chiar dacă nu s-ar fi implementat asta, toate liniile de text care se scriu pe mess, că vrei sau nu, trec prin serverele lor. Cât de greu crezi că le este lor să le stocheze şi să le acceseze după bunul plac? Aceeaşi treabă e şi cu mail-ul.

  • Victor

    @all: Şi eu care credeam că eu sunt paranoicul obsedat de teoriile conspiraţioniste. Nu este dracul chiar atât de violet. Cine credeţi că vă interceptează vouă corespondenţa electronică? Sau sunteţi şi voi nişte pui de terorişti în devenire?
    Mă roade o curiozitate: oare simplul fapt că o să dau click pe send la comentariul ăsta care cuprinde cuvântul „terorism” o să activeze cine ştie ce crawler adormit prin obscuritatea www-ului şi o suna cine ştie ce alarmă cu beculeţ roşu prin biroul vreunui sepepist?

  • coolnewz

    pe mine chiar m-a ajutat chestia asta de citeva ori cind am uitat ce mesaj vroiam sa transmit in acel email …

  • miscellaneous11

    Hmm, mie nu mi s-a întâmplat niciodată asta, dar e simpatic, da. La faza cu terorismul și eu mă gândesc, să știi. :)) Oricum am impresia că ”someone’s watching me” and it’s not God. :))

  • costin comba

    Bună ziua, numele meu este Costin Comba, lucrez în Antena 3 şi administrez un blog de fotografie http://www.costin-comba.blogspot.com şi as vrea sa va rog, dacă se poate, si daca nu va deranjeaza daca ati dori sa facem un schimb de link-uri. Va multumesc frumos.

Lasă un răspuns

