Silent Night


Mi-am amintit că am pe-aici o categorie care, atunci când mi-am făcut blogul, doream să fie una dintre cele mai populare şi cu multe-multe articole. De categoria „Eu şi fotoşopu’„e vorba. Şi totuşi, de un an de când blogăresc, nu am scris decât 4 articole în ea. Şi doar unul e pertinent temei. Hai două, dacă îl socotim şi pe cel despre „The World in a Photo” (pe care vă sfătuiesc să daţi click, click şi iar click pentru noi imagini ultra-mega-hiper-giga-super marfă; ca teaser, în noaptea asta apare cea mai mişto poză de până acum, trust me). Şi că tot veni vorba de Carmen, mi-am amintit de o poză de-a ei, cu care m-am jucat eu puţin anul trecut şi mi-am zis că rezultatul ar fi potrivit pentru a revitaliza puţin categoria asta prăfuită. Aşa că iacătă ce-a ieşit de sub mausu’ meu (fiţi indulgenţi că sunt la primele abordări de retuşare de fotografie artistică; până acum am făcut ori retuşări pentru presă ori creaţie grafică):

Silent Night

Titlul îmi aparţine; click aici pentru a vedea fotografia originală

Şi că tot am amintit de faptul că am împlinit un an de blogging (pe 1 februarie) şi că (tot) Carmen m-a întrebat de ce nu scriu ceva despre asta – ceva retrospectiv sau ceva planning de viitor pentru următorul an, zice ea – uite că scriu: îmi propun ca pe următorul an (câhhhhh, cât’a clişeu’!) să public ceva mai mult în categoria asta. Nu precizez frecvenţe şi cantităţi, pentru că nu-mi place să promit chestii de care nu sunt sigur că le pot respecta. Dar ştiu sigur că măcar mai mult decât în anul precedent pot publica. Aşa că pentru anul acesta vom avea cel puţin 5 lucrări în fotoşop făcute cu mânuţa mea. Vedeţi cât de generos sunt? La mulţi ani mie!

3 responses to “Silent Night

  • Carmen Negoita

    La mulţi ani şi din partea mea! Uite că n-a fost chiar atât de greu să spui câteva cuvinte la ceas aniversar. Este ca la Oscar: mulţumiri şi promisiuni. Faină fotografia (pe care deja o ştiam 😀 ) şi excelentă ideea de a continua cu prelucrările în fotoşop. Aştept cu nerăbdare celelalte 5 fotografii. 🙂 Să ai un an cu mult mai bun şi tu şi blogul tău! Pupicei!

  • fosile

    Faina treaba,felicitari!
    Imi inchipui ce ai putea face cu pietrele.
    Pentru ca sint extrem de greu de fotografiat.Sa nu preia alta lumina,sa nu-si schimbe nuantele,sa-i prinzi profunzimea,sa-i subliniezi imaginea.

  • Victor

    Păi fix la asta e bun fotoşopul. Acolo unde obiectivul nu reuşeşte să surprindă ceea ce trebuie, intrevine el.:)

Lasă un răspuns

