Am gugăl, deci caut (ianuarie)


Întârziasem cu rubrica asta (deocamdată singura de pe blogul meu). Nu vă mai plictisesc cu introduceri. Ştiţi despre ce e vorba. Iată defecţii care au ajuns la mine din google luna trecută:

pubis epilat – Va să zică am şi cititori erudiţi.
pizda in calduri a ce miroase? – Habar n-am. Şi te rog eu să nu te mai lingi la oo în public.
cica curiozitati – Cică?
ce este dezinformarea – În mare cam ceea ce găseşti pe-aici [evil laugh emoticon].
cum faci sa para o camera mica mai mare – Dărâmă vreo doi pereţi.
poze cu pizde gratis – Fiule, pizda nu e gratis. Tre’ să munceşti pentru ea. Ah, la poze te refereai? N-ai vrea tu, mai bine,  să pui puţin mâna pe gramatică?
femei frumoase suedeze – Cred că tu n-ai auzit de Assanje.
cum tin militarii cutitu in mana – De mâner. Am văzut io pe Descopery.
cum se scrie bagami-as? – Nu cum ai scris tu (îndrăznesc să afirmă că asta e o căutare pertinentă).
text argumentativ talentul nu este suficient – Ai dreptate. Mai treb’e bani, duşmani, femei, merţane… eheeeeei… treb’e multe.
poze cu fete care stau cu pula in sus – Ce, mă?!?
futai cu cai si cu carute – Coaie, tu duci perversiunea sexuală la un nou nivel. Cu căruţe?!?
dumnezue iti trimite tie mai multa inteligenta iar mie mai multi bani – Sper.
cuvinte cu et la sfirsit – E grele cu rima la poezii, eh?
newbie hacker dutu mihai – Prietenii ştiu de ce…

Din ciclul „Amintiri din Africa”
negru cu pula – N-avem. Da’ avem pula cu negru. Uite aici.
pula de fier – N-avem. Da’ avem de nichel. Uite aici.
pula mare – N-avem. Verifică cursul (sic!) BNR să vezi cât a scăzut.

WTF of the month:
aaaa cum pula mea ii zice ma..nu ma nu – ?!?

11 responses to “Am gugăl, deci caut (ianuarie)

Lasă un răspuns

