Lumea într-o fotografie


În caz că vă întrebaţi ce era cu bannerul ăla din dreapta, care după cum bine vedeţi s-a schimbat un pic, pe ici pe colo, prin părţile esenţiale, ei bine a sosit momentul să spulber misterul. Am plăcerea să vă anunţ lansarea noului proiect fotografic al lui Carmen. Acesta va fi tot un foto-blog, dar mai bun calitativ, mai marfă, mai arătos, mai cool, mai shinnie, mai-mai-mai… Pentru că domnişoara Carmen s-a reinventat. A făcut un pas semnificativ pe scara evoluţiei iar voi vă veţi bucura de-acum de fotografii mai puţine dar mult mai bune. Yeah, baby, s-a terminat cantitatea… de-acum rulăm pe calitate.

Trebuie să vă mărturisesc că acest proiect bloggeristicofotografic (sau fotograficobloggeristic?) mi-e drag aproape la fel de mult pe cât îi e drag ei, pentru că m-am implicat şi eu puţin la realizarea lui. Deci, dacă în general intraţi pe-aici pentru că puneţi preţ pe ceea ce am de spus eu, atunci aveţi încredere în mine. Se merită să vizitaţi „The World in a Photo„. Aşadar, haideţi să ne îmbarcăm cu toţii în această călătorie colorată şi să explorăm lumea prin obiectivul lui Carmen Negoiţă.

The World in a Photo by Carmen Negoiţă

16 responses to “Lumea într-o fotografie

Lasă un răspuns

