Erată


Era să uit. V-am zis acu vreo trei săptămâni că anul care a trecut a fost de rahat. Ei bine, de Anul Nou am fost plecat la nişte foarte buni prieteni la care n-am link să vă dau aşa că nu are importanţă numele pentru voi, dar să zicem că se intitulează Cristi şi Elena. Pretini vechi, de pe la începuturile liceului ne ştim. Ne ştim şi familiile; deh, urbe mică. Ei bine, fiind io în vizită la oamenii ăştia doi, se întâmplă că tre’ să mergem la maică-sa lu’ Elena pe motiv de defecţiuni tehnice care n-au importanţă în expozeu. Şi ajungem noi la femeie acasă (doamna Geta o chema; pe femeie, nu pe casă), ne pupăm, ne interogăm de sănătate, „Vai, ce te-ai îngrăşat”, „Ba vi se pare”, et ţetera. Rezolvăm defecţiunea tehnică şi ne pregătim de plecare. Adică o altă serie de pupături, la mulţi ani, „fie ca”-uri, şamd. Printre altele, femeia îmi aruncă şi un amabil „un An Nou mai bun”. La care eu replic: „Păi sper să fie mai bun. Că ăsta care se termină a fost de rahat.” La care doamna Geta, femeie în vârstă şi înţeleaptă câteodată mă întreabă: „Da’ de ce? Ai fost bolnav?”. La care (nu-i aşa că a început să vă zgârie pe creier :twisted:) eu am rămas blocat. Şi am stat şi m-am gândit şi am ajuns la concluzia că poate mi-o fi mers mie rău pe alte planuri. Dar bolnav (prea tare) n-am fost. Deci nu a fost un an chiar aşa de rahat. Se putea şi mai rău.

Deci, bre fraţilor, am mâncat rahat. Da’ noi să fim sănătoşi că rahatul vine singur. Vă pupez.

6 responses to “Erată

  • bogdan

    sănătatea-i pe primul plan, avea dreptate D-na Geta… și din păcate (la noi, ai ales) se-nvață repede omul, că se poate și mai rău 🙂

  • Pisica Roz

    Îi tare bine să ai un bătrân aproape. Dacă nu-l ai… Nu, cred că nici nu poţi să-l cumperi.
    Măcar n+ai rămas cu rahatul. 😛

  • Carmen Negoita

    Noroc cu D-na Geta că ţi-a adus aminte ceea ce este mai important. Prea ne mai place uneori să dramatizăm, deşi nu este cazul. Aşa că la finele lui 2011 ai grijă ce-i spui când te va întreba cum a fost anul. 😀

  • Vasile Gadinceanu

    În ce lume trăim dacă a fi sănătos este un lux? Eu unul cred că nu numai asta este important când îți evaluezi un an din viață. Mai ales acum când suntem tineri. A fi sănătos ar trebui să fie ceva banal dar replica venind de la D-na Geta (femeie în vârstă bănuiesc) e de înțeles ca sănătatea să fie pe primul loc. Îmi amintesc de o replică dintr-un film care suna cam așa: dacă după 40 de ani te trezești și nu te doare nimic înseamnă că ai murit.

    • Victor

      =)) Tare replica aia. Şi ai oarecum dreptate. Dar trebuie să recunoşti, că sunt atâţia tineri ca şi noi care nu beneficiază de „luxul” ăsta în ziua de azi.
      Să înţeleg că ai ajuns acasă? Ai ajuns cu bine?

  • Vasile Gadinceanu

    Am ajuns… într-un final! Sanatos-voinic și direct în focul acțiunii.

Lasă un răspuns

