„Artistul din mine”


…a revenit. Aşa cum i-am promis lui Carmen de o grămadă de timp, am reînceput să public şi pe blogul literar. Aşa că, începând de azi, voi încerca să public şi acolo ceva, măcar o dată pe săptămână, cel mai probabil în week-end. Deci dacă aveţi chef de citit ceva SF prost scris, aruncaţi un ochi pe-acolo, măcar odată pe săptămână. Oricum, nici nu trebuie să vă încărcaţi memoria cu asta pentru că o să vă plictisesc eu pe-aici de fiecare dată când voi scrie ceva acolo. Aşadar, săptămâna asta avem episodul 2 din Omega. Reamintesc că pentru a accesa blogul meu literar e suficient să daţi click pe poza aia din dreapta, cu planeta, pe care scrie „Cronicile infinitului”.

6 responses to “„Artistul din mine”

  • Carmen Negoita

    Asta da surpriză. 😀 Să înţeleg că de azi ai reintrat în forţă pe blog după o absenţă de câteva săptămâni. 🙂 Citit, plăcut… aştept continuarea chiar dacă pentru asta trebuie să aştept weekendul următor. Mă bucur că ai început în sfârşit. 🙂

  • Georgiana

    aham. am luat la cunoştinţă. Ia să văd cum te-ai „produs” şi acolo…Tăt eşti tu activ, mânca-te-ar mama de fost fumător! :mrgreen:

  • Elena

    Mult succes pe viitor..
    Pai imi place ce-ai facut cu blogul asta, pe celalalt nu stiu cand voi reusi sa intru, dar atunci citesc tot.
    Deci, cum merge treaba fara tigari? Si taman acu’ ti-ai gasit si tu sa-ti pui poza cu tigara, sa-ti aminteasca de cate ori o vezi?
    Cum ziceam, succese multe!
    pup

    • Victor

      Elena, ştiam că o să-ţi placă. A plăcut tuturor. Şi îmi place inclusiv mie. Poza am ales-o pentru că se potrivea cu ce vroiam eu să fac cu headerul. Şi am făcut headerul cu o seară înainte să mă hotărăsc să mă las. Decizia de a mă lăsa a fost un impuls de moment. Chestiune de secunde. :mrgreen:

  • bogdan

    artistul din tine se manifestă. bravo și felicitări.

Lasă un răspuns

