La mulţi ani!


Ca să fiu la fel de original ca şi restul blogărimii, nu puteam să sar peste postarea obligatorie în care să vă spun la mulţi ani, Crăciun fericit, fericire, şi alte chestii care se spun cu ocazia asta, neapărat alături de cei dragi (că altfel nu se poate). Da’ pentru că io totuşi sunt mai cu moţ (şi pentru că toate filmuleţele cu Christmas Theme de pe iutub au fost deja folosite) m-am gândit să vă fac vouă, prietenilor mei din blogosferă câte un cadou mai… altfel. Nu-i cine ştie ce, dar măcar e făcut de mâna mea. Sper să vă placă. Iată-vă cadourile, împreună cu urările de rigoare de la Moşu’:

[Aparat foto şi scaner momentan nefuncţionale (ghinionul naibii, amândouă odată); anul ăsta nu se dezice nici măcar în noaptea de ajun 😦 Sper să fac rost de un aparat foto funcţional şi să le postez într-una din zilele astea. Cei vizaţi sunt Carmen, Adela, Bogdan, Cezara, Vasi, Jordaş, Mihai şi Călin. Deci voi, ăştia staţi pe fază. Îmi cer mii de scuze.]

La mulţi ani, etc. etc. etc. şi celorlalţi cititori nebloggeri care mai trec ocazional pe-aici. Vă mulţumesc că mă citiţi. Vă doresc un Crăciun fericit.

Pentru cei care se ştiu şi se simt: dacă nu aţi fost menţionaţi aici, nu înseamnă că nu sunteţi importanţi sau că v-am uitat. Ştiţi cum sunt eu, mai căscat, mai cu capul în nori, mai uituc. Ah, şi nici nu am bani pe telefon să vă sun. 😀 Dar vă iubesc oricum. Şi vă doresc şi vouă un Crăciun călduros şi luminos ca sufletele voastre.

8 responses to “La mulţi ani!

Lasă un răspuns

