Când imaginile spun poveşti


Se zice că o imagine face cât o mie de cuvinte. Un film ca cel de mai jos are un frame rate de 12 (în speţă 12 imagini pe secundă). Faceţi voi calculele.
Gluma de tocilar aparte, am dat de clipul de mai jos într-una din pelegrinările mele pe Youtube, de care vă vorbeam acum câteva luni. Înafară de muzica ce te unge pe suflet, conţine şi o lecţie de viaţă emoţionantă: Dumnezeu îţi dă, dar nu-ţi bagă şi-n traistă.

3 responses to “Când imaginile spun poveşti

  • Carmen Negoita

    Foarte bună alegere, Victor. Este una dintre melodiile preferate pe care le ascult fara sa ma satur vreodata. Daca mai tin bine minte, a fost chiar primul videoclip pe care l-am postat pe blog.Chiar este un videoclip deosebit: şi muzica, şi mesajul.

    • Victor

      M-ai făcut curios să răsfoiesc prin arhiva ta şi constat că avem câteva gusturi comune. Bine, folk-ul nu prea mă coafează, dar nah, sunt şi excepţii. Cred că nici tu nu eşti o fană a metalelor. Şi nu mă refer la alea preţioase. :))

  • Carmen Negoita

    Ai intuit bine în privinţa metalelor. 🙂 Totuşi îmi plac baladele rock. În rest aş putea spune că ascult cam orice. Aaaa… exclus manele. Dacă tot îţi place să mai cauţi pe You Tube, încearcă să asculţi şi ceva de Kitaro. „Matsuri” îmi place enorm. Acum, ştii depinde de gusturi. Eu sper să-ţi placă. 🙂

Lasă un răspuns

