Romeniăn trip


Pentru cine nu ştie şi se întreabă de ce nu am mai scris în ultima săptămână, ieri m-am întors din România. Da, am fost în ţară, dar a fost o incursiune rapidă, cu multe chestii de rezolvat. Şi nu am spus multor persoane despre ea pentru că am vrut să-i fac o surpriză cuiva foarte drag. Dar nu am mai reuşit pentru că altcineva, tot drag dar mai puţin drag, nu a vrut să mă ajute, ca nu cumva cinea foarte drag să se supere pe ea. N-aţi înţeles nimic, dar nu-i bai. Important este să înţeleagă persoanele implicate.
Mulţumesc Adelei, lui Bogdan, Georgianei şi celorlalte persoane care au ştiut dar au păstrat secretul.
Ce am mai făcut în România? Am rezolvat câteva probleme şi îndatoriri morale şi financiare, care trebuiau rezolvate de mult timp. I-am revăzut pe Jordaş şi pe Cornelia şi l-am cunoscut pe Virgil, băieţelul lor nemaipomenit. Am revăzut-o pe Georgiana, cu care am stat la bârfe câteva ore şi, contrar aversiunilor mele pentru bârfe, mi-a făcut plăcere. Am revăzut-o pe Rodica, cu care de asemenea am stat la bârfe. Nu în ultimul rând, am cunoscut-o şi pe Adela, şi mi-a făcut o deosebită plăcere să o cunosc. Da, Adela, ştiu că m-am făcut că plouă pe mess şi nu ţi-am răspuns atunci când mi-ai spus acelaşi lucru, dar vroiam să-ţi fac o surpriză şi să declar public. Adela mi-a făcut cadou şi cărticica ei de poezii, pe care, din motive ştiute doar de ea, de mine şi de Georgiana, am citit-o doar parţial, dar puţinul care l-am citit m-a impresionat oricum prin naturaleţea şi sensibilitatea stilului. Ah, şi să nu uit, mi-a şi semnat-o. „…pentru un prieten drag.”, aşa a scris. Mulţumesc din suflet, Adela. Sentimentele sunt reciproce. Şi însoţite de un mare respect.
Şi, la sfârşit, lucrul cel mai important. Nu am reuşit să-i fac o surpriză cuiva foarte drag, dar l-am revăzut. De fapt am revăzut-o. Şi asta a însemnat enorm pentru mine pentru că a fost un moment pe care-l aşteptam de mult timp. Nu am cuvinte să vă spun cât mi-a încălzit sufletul. Dar nici nu e treaba voastră. :p

6 responses to “Romeniăn trip

Lasă un răspuns

