Patinaj artistic în stil american


Că tot nu v-am mai băgat de mult un filmuleţ, iată cum se distrau americanii în Seatle acum două zile:

2 responses to “Patinaj artistic în stil american

  • bogdan

    frana de motor nu au cum sa faca baietii caci au schimbatoare automate. vazand filmuletul asta, eu mi-am amintit de o iarna in Austria in care am vazut un tir alunecand lateral si rasturnandu-se intr-un sant de la marginea unei autostrazi ce se transformase in cateva minute in patinoar. iti imaginezi ca la urmatoarea iesire eram primul din coloana 🙂 am ramas peste noapte intr-un hotel de langa autostrada si imi imaginam ca la ritmul la care ningea si se depunea zapada nu vom mai iesi de acolo o saptamana. dar a doua zi totul era curat si aranjat in ciuda faptului ca pe margine strajuiau niste troiene de 2 metri inaltime. explicatia erau zecile de masini de dezapezire care patrulau maturand zapada si stropind cu solutie salina.

    • Victor

      Păi da, că numai prin ţări străine vezi aşa ceva. Pe ai noştri îi prind mereu calamităţile cu nădragii în vine. Ei sunt veşnic nepregătiţi. De parcă la noi zăpada sau inundaţiile sunt la fel de exotice ca-n Sahara.

Lasă un răspuns

