DilEMA


Pe 7 noiembrie, la Madrid au fost MTV European Music Awards (EMA). Nu m-au interesat în mod deosebit aşa că am aflat abia azi. Cică, printre alţii, la categoria Best Male a câştigat Justin Biberon. Acuma io stau şi mă scarpin la ceafă: oare nu au greşit ăştia de la MTV categoria în care l-au încadrat? Male? De unde până unde?

The "best male"

Vă rog să remarcaţi trăsăturile şi atitudinea de macho „male” din fotografia de mai sus.

PS: Căutându-i ste-ul oficial ca să pun link în articol, constat cu stupoare că în google.com după căutarea cu numele său pagina sa apare a 12-a, pe pagina a doua. Dacă fac o căutare cu numele meu, tot în google.com, pagina mea apare prima. Faceţi voi socotelile.

12 responses to “DilEMA

  • bogdan

    de ce sa fim rai cu bietul copilas? pana la urma Google cred ca ne catalogheaza dupa anii de prezenta pe internet, de care noi s-ar putea sa avem mai multi decat varsta juniorului 😀 dar asta nu inseamna ca n-are un viitor luminos in fata lui (angelica, de altfel)

  • Victor

    Exact, Bogdan, ăsta e şi punctul meu de vedere. Este doar un copil. Şi e în locul nepotrivit din toate punctele de vedere. Şi trist este că-i place. Şi şi mai trist este că noi îl încurajăm. Dar superlativul tristeţii este că nu avem pentru ce să-l încurajăm. Nu e talentat, nu e original, nu e isteţ (l-am văzut într-un interviu). Nu e vina lui, ştiu. E vina societăţii.
    Ah, şi să ştii că eu sunt online de nici un an. 🙂 Şi nu am faimă internaţională. Nu am vrut să sugerez că-s mai faimos decât el ci doar că are un SEO nasol la site. 🙂

  • noaptebunacopii

    Mie, trist mi se pare însuşi copilul. Ai văcut ce privire are?

  • noaptebunacopii

    Iar zâmbetul mi se pare a fi cel al unui resemnat. Scuze pentru comentariul în două părţi!

  • PAltă zi (proză arhiscurtă) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

    […] (Victor) – Eşti pregătit? îl întrebă preşedintele comisiei. Nu, nu era. Se gândi la creaţiile Lui. […]

  • Victor

    Hehe… te-ai ţinut de cuvânt. Mersi. O să îl citesc regulat.

  • O mai facem o dată? | Noaptebunacopii's Blog

    […] 13,30. Puteţi vota şase texte diferite. Dacă mă întrebaţi de recomandări, îi recomand pe Victor, pe Bogdan, pe LeeDeeP (care a fost mai mult decât inspirată şi căreia îi mulţumesc, şi […]

  • Ceva special « Călin Hera. PA-uri şi mirări

    […] UPDATE. Vor da o mână de ajutor: 1. Victor […]

  • Tutoriale Blogspot

    Cand am vazut postul (mai degraba privirea copilului) am crezut ca e vorba de cineva care a fost si nu mai este! :))

  • Daniela

    Părăsit încă de la naştere
    Mihai Caldararu
    Încă de când a văzut lumina zilei, Mihai a fost abandonat în centrul de plasament numărul 5 din Capitală. De la vârsta de şapte ani a fost mutat la centrul de plasament numărul 6, iar la 13 ani a fost agresat sexual de doi indivizi mai mari, de care şi acum îi este teamă. Când credea că ar putea să depăşească trauma, Mihăiţă a fost mutat la un alt centru, unde a fost din nou supus relelor tratamente: „La 15 ani am fost mutat la centrul de plasament numărul 2 „Casa Speranţei”, unde primeam bătaie seara de la nişte indivizi mai mari. De atunci am rămas cu sechele”.

    Şcoala populară de artă

    După ce a terminat Şcoala de Arte şi Meserii cu profilul confecţii-îmbrăcăminte, pe care a absolvit-o cu nota 9, a urmat şi Şcoala populară de Artă, unde a obţinut un certificat de la OSIM, pentru solist vocal. La 18 ani a fost reintegrat în familia sa. Cu toate acestea, a găsit o mamă bolnavă de hepatita C, iar condiţiile în care trăia sunt greu de explicat. Chiar şi aşa, Mihai nu s-a dat bătut. Deşi şi el suferă de epilepsie, şi-a propus să triumfe în viaţă prin propriile forţe nedându-se bătut de la nimic. Astfel, l-a auzit cântând compozitorul Adrian Ordean care l-a ajutat să-şi înregistreze câteva melodii, iar Star Print l-a ajutat să îşi înregistreze gratuit şase piese: „Cea mai mare dorinţă a mea este să mă lansez, însă nu dispun de resursele financiare necesare pentru a iniţia astfel de demersuri. Am putut doar să înregistrez un număr de şase melodii, iar câteva piese sunt compuse de mine. Înregistrările le-am putut finaliza chiar de Sfintele Sărbători de Paşte”. 0724713999

Lasă un răspuns

