Am gugăl, deci caut (octombrie)


Căutări cu care au ajuns unii pe-aici luna trecută:

scrisoare de demisie – Coae, nu te risca, e criză.
victor bucur gay – Sper că-l căutai pe actor.
scrisoare imi pare rau gigi – Ce?!?
in italiano cum se zice pula mea – Cam la fel, da’ mai cu accent.
de ce imi place pula lui – Nici nu vreau să ştiu.
cat tine stopul la femei – Depinde cât de repede bagă antâia.
din ce muzica provin manele – Manelele nu provin din muzică. Ar fi ca şi când ai zice că broaştele au evoluat din oameni.
manele cu numele victor – Sper, spre binele mândriei mele personale, că nu există aşa ceva.
daca sunteti cuminti va pun si apa in ba – În ce?!?

Şi acu’ cireaşa de pe colivă… sau bomboana de pe tort… sau invers:

unde se baga pula pentru a face copi – Coae, lasă futaiu’ şi du-te la şcoală. Învaţă întâi câţi „i” se pun şi unde, că poate ai să ai o şansă în viaţă să afli şi unde s-o bagi. Îţi recomand blogu’ lu’ Adela. Pentru „i”-uri, nu pentru copulaţii. Tot de-acolo învăţ şi io gramatică. Şi dacă tot treci pe-acolo, dă-i şi-un vot la PA-uri din când în când.

11 responses to “Am gugăl, deci caut (octombrie)

Lasă un răspuns

