Vreau şi eu să-mi spun părerea


Mă irită expresiile de genul „Daţi-mi şi mie un pachet de ţigări”. Şi ţie? Şi mai cui? De ce „şi mie”? Cred că şi dacă ar cere un sandviş cu limbă de elefant ori orice altceva, ce nu a mai cerut nimeni niciodată, tot aşa ar spune. Să fie oare dovada instinctului de turmă care ne caracterizează? Propun şi o soluţie: haideţi să-l înlocuim pe acel „şi mie” cu „vă rog/te rog (frumos)”. Scăpăm de o expresie odioasă şi fără sens şi facem şi un pas (mic) către a fi mai civilizaţi, mai politicoşi.

12 responses to “Vreau şi eu să-mi spun părerea

Lasă un răspuns

