De thermae relaxus


După cum vă ziceam, acu’ o săptămână am fost la terme. Cu ocazia asta am înghiţit şi-am respirat un baril de clor dar a meritat. A fost plăcut. Relax, hidromasaj, bălăceală freestyle, lenevit la soare sau sub umbrelă… cam asta a cuprins pachetul standard la Bibione Thermae. Toate alea de mai sus se socotesc ca bile albe. Tot ca bilă albă se pune şi faptul că deşi vremea a încercat să ne bage beţe-n roate, stabilimentul e dotat şi cu piscină acoperită. Aveau şi saune, aromatherapy, masaj şi alte chestii de genul dar alea erau sub alt tarif. Bilele negre: Un pic cam multă lume pentru gusturile mele (mai ales înăuntru, după ce a început ploaia) şi clorul (spaţiul închis şi temperatura ridicată a apei – cam 30°C după aproximările mele – nu sunt o combinaţie bună pentru aparatele respiratoare când intră şi clorul în ecuaţie). Şi să nu uităm nici faptul că am adormit pe şezlong şi m-am prăjit. Mă ustura şi când respiram. Am mers ca RoboCop o zi şi am dormit pe muchie o noapte, dar asta e altă poveste. Rezultatul total a fost unul pozitiv. Vă las cu pozele ca să vedeţi şi de ce. Pozele cu mine sunt puţine şi proaste pentru că lu’ sor-mea îi tremura mâna sau gen.

La intrarea în stabiliment

Aşa arăt eu dimineaţa, după o noapte petrecută în faţa PC-ului. Adică că dracu’

Ş-aşa arată sor-mea

Înainte de a adormi

Sor-mea cu gagiu-su

Moment acrobatic. L-a durut

„Lacul lebedelor” varianta înot sincron

Hidromasaj la lombară…

…la cervicală…

…şi la coxală

Aş putea chiar să mă obişnuiesc cu asta

Ce frumos se vede clorul cu nişte apă în el!

Piscina externă

Partea rotundă e cea cu apă termală

Vedere de pe terasă

Terasa

Piscina internă

Scara către bar. Da, aveau bar şi la cafea dădeau biscuiţi în formă de linguriţă

Pasajul dintre piscina internă şi cea externă. Deasupra apei avea două uşi de plexiglas batante dar puteai să şi înoţi pe sub ele. Interesant

Piscina externă imediat după ploaie

– HAPPY END –

7 responses to “De thermae relaxus

Lasă un răspuns

