Apocalipsa de serviciu


11 responses to “Apocalipsa de serviciu

  • Elena

    🙂 Rasa de fricosi, plangaciosi, superstitiosi ce suntem! Ma includ in rasa umana chiar daca nu sufar de paranoia, in general.
    Vroiam sa-ti trimit asta: http://sarcinaindoi.blogspot.com/
    E un blog pe care il urmaream anul trecut, ca zici mereu ca nu-mi place nimic. Asta e una care scrie pe gustul meu. Nu cred ca te intereseaza in m0od deosebit subiectul, dar incerc sa-ti explic gustul meu. Scrie despre experiente personale, analitic, la obiect si nu in ultimul rand 🙂 curatel adica fara puli sau dulcegarii (care imi fac acelasi efect). Daca ai chef sa citesti, sa-mi zici cum ti se pare.

  • Elena

    Acum 2 ani adica…sau 3?

  • Victor

    Sau patru… Hotărăşte-te. Blogul e început în ajunul Crăciunului 2007 şi nu s-a mai scris nimic în el de la sfârşitul lui august 2008. Deci cam cât a durat sarcina. Se pare că perioada coincide cu a ta. 🙂 Acum depinde şi când ai descoperit tu blogul şi când ai început să-l citeşti. Acum 3 ani mi se pare prea mult. Încă nu luase fiinţă.
    Tipa scrie bine. El, în schimb, nu. Pare că scrie doar ca să-i facă ei pe plac. 🙂

  • Victor

    Auzi, da’ la tine efectul de creativitate nu-şi face simţită prezenţa cum zice aia acolo în blog la ea? Că poate îţi faci şi tu un blog să am şi io ce comenta. Şi după ce trece „creativitatea hormonală” să vezi şi tu cum e. 🙂

  • Elena

    Nici mie nu-mi place cum scrie el, dar l-am gasit la Catavencu, scrie acolo..
    Momentan cica e in concediu de „paternitate” si asa si-a castigat respectul meu:)
    Pe ea insa n-am mai gasit-o:(

  • Victor

    E încă la Caţavencu sau a plecat şi el la Kamikaze?

  • Elena

    Cred ca e inca. Dar nu sunt sigura.

  • noaptebunacopii

    Ai o invitaţie pe blogul meu. 🙂 Trimisesem eu şi „buzduganul” (a se citi „ping-ul”), dar, s-a rătăcit, pare-se. 😦

  • Victor

    Mersi de invitaţie. O citisem înainte să citesc comentariul, chiar dacă n-am văzut „buzduganul în cui”. 😉

  • noaptebunacopii

    Ei, când am lăsat semnul aici, eram aproape sigură că, deja, o citiseşi! Dar am vrut să fiu şi mai sigură, în speranţa că, poate, vei zâmbi un pic. 😉

  • Victor

    Da, am zâmbit. Mai ales la aluzia cu buzduganul. M-a făcut să mă întreb câţi din copiii de azi o vor pricepe mâine. Dar mi-a plăcut.

Lasă un răspuns

