Pauză


Lucrez la designul noului blog deci voi scrie tâmpenii sau nu voi scrie deloc. Că n-am timp şi nici chef. Aşa că răbdare şi indulgenţă.

12 responses to “Pauză

  • garcea

    Mareste si tu scrisu´ daca tot schimbi designu´(care era ok tre´sa recunosc) In rest incearca si tu sa fii mai minimalist. cum adica Pauza? Pai intelighentia ta este in pauza permanenta. Si tocmai de la tine grammar nazi sa bagi „voi scrie tampenii” tz,tz, pai e pleonasm toata ziua.

  • noaptebunacopii

    Victor, cam mare pauza! Eu ce mai citesc? 🙂

    Cu urări de bine,
    Adele

  • Victor

    @garcea: exact la designul pentru Grammar Nazi lucrez acum. Mai mult nu zic. Sper să fie o surpriză.

    @Adele: Bine ai venit. Am avut o surpriză. Nu mă aşteptam să am astfel de cititori. De fapt, să nu se îţeleagă greşit, nu mă aşteptam ca tu să citeşti bloguri de genul celui de faţă. 🙂

  • noaptebunacopii

    „Bloguri de genul celui de faţă”? Dar ce are blogul de faţă şi nu aş putea citi eu, „fiinţă sensibilă, crescută la pansion?” 🙂
    Dacă surpriza a fost plăcută, mă bucur.

    Cu urări de bine,
    Adele

  • noaptebunacopii

    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/25/sa-nu-uiti-darie/

    […] Azi de dimineaţă, într-o nouă discuţie despre “nu mai vreau să merg la grădiniţă, mami!”, i-am explicat lui Victor cât este de important ajutorul pe care îl dă el familiei noastre, prin faptul că merge la grădiniţă. I-am spus, încă o dată, că el este un membru de bază al familiei şi că, fără ajutorul lui, ne-ar fi foarte greu. […]

  • Jordas

    Hai Victor cu scrisul, ca norodul cere.. boborul te vrea 😛

  • Pisica Roz

    N-ai mai terminat odată cu designul?!?

  • noaptebunacopii

    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/03/29/totul-sau-decat/

    Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când văd şi aud cum, din ce în ce mai mult, este sărăcită limba asta română, îmi vine să urlu. […]

    […] Nu am avut de spus decât atât.

    Şi, ca de fiecare dată, strig “ajutooor!” :

    bucurvictor.wordpress.com, calinhera.wordpress.com, daniotil.ro, dianaalzner.blogspot.com,
    dmd-familia.blogspot.com,
    ganduripentrunoi.wordpress.com
    geaninalisandru.wordpress.com
    ivanuska.wordpress.com, jumatati.blogspot.com
    lia-taraluiaiurea.blogspot.com, linkping.wordpress.com
    lisandrulisandru.wordpress.com, mihaibendeac.ro
    mtorsan.blogspot.com, paulet.wordpress.com
    paulgabor.com, pisicaroz.wordpress.com
    relaxare.wordpress.com, shorichitz.blogspot.com
    starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com
    stropidesuflet.wordpress.com, sufletdefemeie.wordpress.com
    totuldesprecopii.wordpress.com,
    tudorchirila.blogspot.com, vanillamoon.wordpress.com
    vorbimromaneste.wordpress.com, zbateri.blogspot.com
    poftă de viaţă,
    tocana de cuvinte […]

  • noaptebunacopii

    să aveţi o sărbătoare a Paştelui cu soare, linişte, lumină şi cu Hristos în suflet.

    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/01/va-doresc-cu-drag/

    “Hristos a înviat din morţi/cu moartea pre moarte călcând/şi celor din morminte/viaţă dăruindu-le!”

    “… Domnul a-nviat din morţi
    Şi-a arătat că învierea
    Ce-a sfărâmat închise porţi,
    E semnul vieţii şi puterea
    Ce-aduce lumii mângâierea
    Şi darul jertfei: înfierea…
    – Hristos a înviat din morţi!”

  • abbilbal

    În pauză omul are vreme de poveşti la o cafea sau la o ţigară. IO nu pip, dar beu cafei. Cu ulcica mare fără să număr câte-mi torn în burtă.
    Din când în când, dar destul de des, ies şi la o plimbare prin burg. Te invit să mă însoţeşti virtual prin Bălgradul de azi.

  • Victor

    Ehmmm… Veşti proaste.
    Nu că aş fi făcut mare lucru, dar trebuie s-o iau de la capăt că mi-a crăpat calculatorul şi nu am făcut nici măcar un singur backup la o amărâtă de poză măcar.
    Nici nu vă încipuiţi câţi kilometri de pulă mi-am băgat.
    Ne auzim. Sper eu, curând.

  • Pisica Roz

    Iţi dai seama cât mai aşteptăm acum?!

Lasă un răspuns

