Tâmpiţi cu mouse


Am văzut că e la modă pe bloguri să faci la un moment dat o statistică a căutărilor pe Google mai ciudate după care unii au ajuns la tine pe blog. Ei bine, blogul meu e (încă) prea mic pentru asta, deşi am şi eu câteva căutări acolo. O să vă împărtăşesc şi vouă câteva din ele când se vor aduna mai multe, da’ nu acuma. Acuma vreau să vă vorbesc de o altă chestiune strâns legată de asta: din lista de referări pe care statisticile de la wordpress o pun la dispoziţie mi-a atras atenţia o altă căutare, care nu a fost făcută pe Google.

Ca să vă minunaţi şi voi cam ce cretini mă citesc (şi) pe mine, unul din ei a ajuns pe-aici după şirul de căutare: „cum se baga pula intre tate„. V-am pus şi link direct cu rezultatul căutării respective în motorul de căutare cu care a fost făcută.

Acu’ io am o serie de nedumeriri. Două sunt întrebări pentru dezaxatu’ care a căutat aşa ceva:

1. Dacă ai sub paişpe ani, mă-ta ştie ce faci tu pe net?

2. Dacă ai peste paişpe, cum frate, nu ştii cum se face aşa ceva? Îmi pare rău pentru tine. Eşti un ratat. Şi regret dezamăgirea ta pentru că nu ai găsit răspunsul pe-aici. Nu m-a dus capul că ar putea exista aşa rataţi care să nimerească şi pe la mine pe blog. O să fac un articol cu instrucţiuni special pentru tine. De fapt, cred că o să fac o rubrică întreagă, un fel de manual, pentru vârât pula în diferite parţi anatomice ale femeii, că poate mai ai şi prieteni la fel de dezaxaţi rataţi nepricepuţi.

A treia nelămurire este tot o întrebare adresată atât obsedatului cât şi vouă, celorlaţi cititori: unde dracu’ m-a găsit ăsta pe mine? Că io am avut răbdare să mă duc până pe la pagina a 10-a a căutării şi nu m-am găsit. I-am găsit pe alţii pe care-i cunosc, cărora le-am intrat pe blog cel puţin odată (pe unii din ei îi cunoaşteţi şi voi, probabil; pe unul din ei – cu siguranţă) cum ar fi: Porcuşoru’ Istoric (clasat foarte bine, pe prima pagină, al doilea rezultat; bravo porcule; tot el mai apare şi pe paginile 4 şi 7), Piticu’ gratis (nu-i aşa că vă era dor de el? apare de două ori: paginile 2 şi 3; a învăţat să dea ban pe clasă… cred… n-am mai verificat… dar cred că va primi un trackback de-aici), Vis urât (paginile 3 şi 6; blog în top 10 al blogurilor româneşti cred; şi-aici mi-am luat ban), Arhi (tot blog cu trafic mare, tot pe pagina 3, dar mai apare şi pe 4 şi 5; l-am citit odată; n-am ban la el pentru singurul motiv că nu am comentat), Zoso (blog de top 10; pagina 6), Gia Păpădia (asta tre’ să recunosc că a fost o surpriză; nu mă aşteptam să o găsesc într-o astfel de căutare; nici măcar la pagina 7) şi ultimul, dar nu cel din urmă Jimerino (umila pagină 10; o altă surpriză; numai dacă-i citeşti descrierea la blog te aştepţi să iasă pe prima pagină; Jimerică, ia atitudine). Cam ăştia sunt cei care-i cunosc eu. Ah şi ar mai fi şi Simona Tache… E o tipă cu condei bun, de la Caţavencu parcă. Da’ ea a aterizat printre rezultate total întâmplător (pentru cuvintele „cum”, „se”, şi „între”; şi pentru numărul mare de vizite probabil).

Da’ io? Io unde ţâţa mea sunt? Cum m-a găsit ăsta pe mine? Rog cititorii care au avut mai multă răbdare decât mine să lase un comentariu, în caz că m-au găsit pe undeva prin căutarea aia.

Editare ulterioară: Am primit explicaţia conform cărui motiv nu mă vedeam în rezultatele acelei căutări: după spusele lui Jordaş, motorul de căutare respectiv se bazează pe aceleaşi principii ca şi Google. Cu alte cuvinte, rezultatele aceleiaşi căutări pot fi diferite pentru fiecare persoană care face căutarea, în funcţie de localizare, limba predefinită a sistemului de operare, etc. Deci ceea ce vedeţi voi nu e acelaşi lucru cu ceea ce văd eu când accesez link-ul respectiv. Aşa că delectaţivăcu link-urile postate dar nu luaţi în seamă numerele paginilor pe care le-am scris eu. Mersi, Jordaş.

Aaaa… şi tot din spusele lui Jordaş, eu aş fi pe prima pagină, primul rezultat la căutarea aia în România? E adevărat? WTF???

12 responses to “Tâmpiţi cu mouse

Lasă un răspuns

