Leapşă de la Pisica Roz


1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

Dune. Sau oricare altă carte din ciclul Dune. Pentru că este un SF despre alte lumi, într-un viitor atât de îndepărtat încât epoca noastră pare arhaică şi totuşi cu o societate atât de arhaică încât a noastră pare topul civilizaţiei (şi nu e). Film? Matrix. Să văd cum e să faci pe hackeru’ superman zburător prin Matrix şi să mă teleportez cu telefonu’. Cântec? I don’t Want to Miss a Thing de la Aerosmith… „I could stay awake just to hear you breathing…” cred că am zis tot cu asta.

2. Daca ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Îmi place şi David cum a zis şi Pisica, dar în ultiml timp a suferit o inflaţie de necrezut. Jumătate din plozii cu puţă născuţi în ultimii 5 ani se numesc David. Aşa că rămân la numele meu. De sex opus? Hmmm… cred că Sara.

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru 1 an şi de ce?

Cuba sau Jamaica. Ca să stau într-o colibă de frunze de palmier şi să fumez iarbă până-mi prăjezc toţi neuronii. Dar asta mai la pensie, aşa…

4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?

M-am visat personaj de joc pe calculator… Alergam printr-un labirint şi împuşcam monştri. La un moment dat m-am întâlnit cu unul care mi-a luat puşca din mână şi mi-a zis: „Acum e rândul meu”. Şi eu trebuia să fug. Da’ m-am trezit. A fost mai simplu.

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.

Hmmm… Nu ştiu nici un animal în pielea căruia să-mi placă să fiu. Dacă aş fi obligat să aleg, aş alege ceva zburător sau marin din vârful lanţului trofic. Să povestesc o zi imaginându-mi o stfel de viaţă? Cam greu. Nu prea ştiu cum îşi petrece ziua un vultur sau un rechin.

6. Daca ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi aceasta persoană şi de ce ai ales-o?

Mi-ar plăcea să fiu custode la Arhivele Vaticanului. Dar pe o perioadă limitată destul de lungă, să am timp să citesc tot ce mă interesează.

7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?

Îmi sună a scenariu de Resident Evil sau I Am Legend. Cred că primele gânduri ar zbura imediat la satisfacerea nevoilor în noile condiţii. Apoi aş căuta activităţi care să-mi ţină mintea ocupată ca să n-o iau razna.

O pasez la Vasi că şi-aşa n-are inspiraţie. 😉

3 responses to “Leapşă de la Pisica Roz

Lasă un răspuns

