Cronicaru’ de film după ureche


După cum cred că v-aţi dat seama din titlu, vreau să înfiinţez o nouă rubrică în blog. Una dedicată filmelor. Ştiu că fac mulţi alţii asta, ştiu că sunt atâte bloguri dedicate în întregime filmelor. Am unul chiar în blogroll. Şi ce-i cu asta? În rubrica asta eu o să-mi spun părerea mea, despre filmele văzute de mine, filme despre care consider că merită să risipesc câteva cuvinte fără pretenţii de mare critic de film. Eventula, voi cita din alţii care au aceeaşi părere ca mine dar care au spus-o mai bine decât mine. Dacă rubrica vă va ajuta cumva cu vreo informaţie utilă – bine. Dacă nu – ghinionul vostru. Eu fac rubrica pentru mine pentru pasiunea pe care o reprezintă cinema-ul pentru mine.Va fi dacă vreţi un jurnal al filmelor care pentru mine au rămas memorabile dintr-un motiv sau altul.

Rămâne să studiez un tipar, un model al posturilor care vor intra în această rubrică. Deja am hotărât care va fi primul film despre care voi scrie. Indiciu: nu e Avatar. P-ăla tre’ să-l văd 3D ca să-mi exprim o părere cât de cât pertinentă.

Ţineţi aproape.

Lasă un răspuns

