Comandante…


No comment. Vizionare plăctă.

Pentru cei care nu ştiu, piesa este un cover parodie la un cântec patriotic dedicat revoluţionarului Chè Guevara. O versiune a acestui imn, în interpretarea magistrală a Joanei Baez, pe care cei de la Happy Fish nu o vor egala niciodată, o găsiţi aici cu scop de comparaţie.

P.S. Pentru Elena: Ăsta e un exemplu în care vulgaritatea cu siguranţă nu e gratuită. După părerea mea e esenţa mesajului în sine.

12 responses to “Comandante…

  • Elena

    non me gusta
    Dar ai dreptate, dac si-ar fi atins scopul, in context vulgaritatea incapea.
    Dar e prost facut…

  • Victor

    De parcă ţi-ar plăcea ţie ceva mişto. 🙂

  • Andrei

    Panarama. Îmi pare rău dar nu-i găsesc graţia.

  • Victor

    Care graţie mă? A pomenit cineva de graţie?

  • Pisica Roz

    Băi, acu vreo 2 săptamâni m-a bântuit melodia asta în mod sistematic, ca picătura chineazească. Mă trezeam din senin că-mi vine să cânt Comandante… Abia scăpasem, acu am și versuri noi de adăugat…

  • Victor

    🙂 În românweşte şi porcoase pe deasupra. Vezi pe unde o fredonezi. Uite c-am făcut şi io o rimă.

  • elena

    frate ai dreptate! asa e…dar tre sa te gandesti ca e mic…nu i iau apararea.S a purtat intr adevar inexplicabil de imatur. Respectele mele pt atitudinea din commenturi.DAR postul asta imi spune mie(cititorului) ca undeva te a durut prea tare de cum s a purtat un troll gheu cu tine – si asta da de gandit si imi mai spune ca este prea lung si prea multe explicatii…Nevertheless, poti sa dai o gura de bere metafizica in cinstea lui radu pt ca ti a adus tie vizitatori pe site(in urma „conflictului gramatical”)

  • elena

    *are prea multe explicatii 😉 – a fost intentionata – se subintelegea:))

  • elena

    hahaha comentariul era pt postul de mai sus

  • Victor

    M-am prins. O să le mut.
    Revenind la atitudinea mea şi la cea lui Radu, ar fi ipocrit din partea mea să spun că nu m-a interesat. Dar ceea ce m-a ofticat am scris şi în articol: nu faptul că am luat ban ci faptul că nu am mai avut posibilitatea să-i dau peste bot laba supremă că am dreptate din cauza ban-ului pe care mi l-am luat.
    Şi iarăşi aşi fi ipocrit să zic că nu mi-a adus vizite. Dar chiar şi cu vizitele de la el, eu am un trafic prea mic ca să mă intereseze prea mult. Iar vizitele bazate pe conflicte sunt nesemnificative. Azi sunt, mâine nu mai sunt. Prefer să-mi fac vizitele încet dar bine, bazate pe cititori care intră aici pentru ceea ce scriu eu nu din curiozitate, ca să vadă „cine-i pulifriciul ăla de s-a legat de piticu’ gratis azi?”.

  • elena

    „Şi iarăşi aşi fi ipocrit”??????
    pe bune?

Lasă un răspuns

