Primele păreri


Şi pentru că tot am blog, cică trebuie să scriu în el. O „cunoştinţă” mi-a zis că tre’ să scriu texte.

Iaca primul text… tot despre blog. Sper să nu devină o obişnuinţă altfel blogul meu va deveni un blog despre blog. Mă rog, să trecem la subiect. După cum unii au observat, am făcut o schimbare la faţă a blogului. Şi vreau să ştiu părerea voastră. Judecaţi obiectiv, după preferinţe, daţi cu banu’, nu ştiu ce faceţi… important e să alegeţi o variantă. Păreri pe larg lăsaţi în comentarii.

P.S. Cei care nu ati vazut versiunea 1.0, daţi-vă cu părerea asupra designului versiunii actuale.

7 responses to “Primele păreri

Lasă un răspuns

