Am Blog!…


Şi ce? veţi zice. Sunt atâţia alţii. Unul în plus. Mare scofală!…

Da’ cine a zis că tre’ să fie mare scofală? Nici nu vreau să fie. Sincer nici nu ştiu de ce mi-am facut blog. De fapt ştiu… Pentru că mi-am dorit asta. Şi pentru că îi tot ameninţ pe unii că o să-mi fac unul.

M-am tot coit şi m-am frăsuit cum să-l fac… să mi-l fac de la zero, aşa cum vreau eu sau să mă limitez la câteva teme şi template-uri oferite de serviciile de blogging gratuite, am calculat, mi-am făcut planuri, o să fie aşa acolo şi aşa în partea cealaltă, voi scrie doar asta sau doar ailaltă, voi scrie doar cu diacritice… mă rog, tot felul de planuri, unele fatibile, altele nu. Şi în seara asta m-am hotărât brusc. Dacă stăteam după planuri nu-l mai începeam niciodată. Îl încep şi gata. Fără reguli, fără restricţii, fără etichete (mă refer la cele sociale), fără false prejudecati.

În concluzie, blogul meu nu va avea o temă definitorie. Nici nu ştiu măcar ce voi scrie în el. Voi scrie orice voi avea chef. Cum voi avea chef. Când voi avea chef. Nu voi face exces de limbaj, dar nici economie. Nu voi fi atent la formă. Cui nu-i place, să nu citească. Dacă sunteţi din firea voastră pudici, vă scandalizaţi la vulgarităţi, vă rog să părăsiţi acest blog.

De asemenea, politica comentariilor e foarte simplă: e permis orice comentariu, orice idee, orice părere atâta timp cât nu ultragiază sau ofensează restul cititorilor (ştiţi voi, chestiuni de rasă, religie, demnitate individuală în general). Dacă aveţi chef să criticaţi gratuit, n-aveţi decât. Aveţi dreptul s-o faceţi, blogul nu are moderare la comentarii. E dreptul vostru să comentaţi ce vreţi, e dreptul meu să vă ignor dacă aşa o să cred de cuviinţă. Am o preferinţă pentru comentariile polemice inteligente, aşa că dacă vreţi să vă răspund la comentarii va trebui să vă daţi silinţa. Nu o luaţi însă ca pe o promisiune. Dacă într-o bună zi mi se scoală că nu vreau să vă răspund, puteţi să susţineţi că mergeţi pe apă şi că l-aţi înviat pe Lazăr că tot nu vă răspund. Nu am chef. Sau am PC-ul stricat. Sau mi-a picat netu’. Pula mea, motive sunt dar nu sunt obligat să vi le aduc.

Şi tot legat de politica comentariilor: spamul nu va fi tolerat. Îmi rezerv dreptul de a decide eu însumi ce comentarii vor fi catalogate drept spam. Promit să nu fac abuz dacă nu faceţi nici voi.

Şi cu asta închei primul meu post. Sper să ne vedem curând la al doilea.

P.S. Vasi, dacă nu dai şi tu un comentariu, să-mi bag pula dacă te mai citesc vreodată. 🙂

17 responses to “Am Blog!…

  • Deeea

    Un inceput promitator…astept episodul urmator.

  • Deeea

    Era si cazul sa iti faci si tu „unul” prea ocupai spatiu pe „teritoriul” lui vasi fara nici o chirie nimic :))…Inceput promitator…astept cu nerabdare episodul urmator.
    p.s voi asista cumva la un duel intre bloguri?! :)))

  • Poison

    Succes cu blogul tipule

  • Vasile Gadinceanu

    Io-te-al dreacu’ are și el blog! Dacă nu știi ce să scrii în el îți zic eu: texte! Clar, da? Oricum, bun venit in rasa blogger-ilor. Fă-ți de cap! Mulțumesc pentru încurajarea de la final – a avut efect. :)Începutul e promițător… fără perdea chiar și direct la subiect. Abia aștept următoarele posturi. Mai e nevoie să îți spun că mă abonez la titlul de fan no 1 ?!

    P.S. Bre Creațo… tu vorbești de chirie? Îmi datorezi o groază de spațiu…

  • Victor

    Hehe… multumesc tuturor de incurajari.
    @Deea: Creato, vorba lu’ Vasi, ca volum ma depasesti in ocupat spatiu publicistic. 🙂 Concluzia vine de la sine: abia asteptam sa avem unde comenta.
    @Vasi: Ocuparea locului de fan no 1 depinde doar de tine.

  • pisicaroz

    Bine ai venit in blogosfera! Am pofta de comentat…

  • Victor

    @pisicaroz: Da? incepe prin a explica cum ti-ai pus imaginea aia ce pisica in header, te rog. 🙂

  • Jordaș

    In sfarsit! Hai, ca abia asteapta lumea sa citeasca ce-ti trece prin cap.. 😀

    Obligatoriu tre’ sa intri in blogroll-ul meu, dar dupa ce imi fac :)) (asta ca tot ziceai de blog facut de la zero)

  • Victor

    @Jordas: 🙂
    Ma dar cand imi dadeai link-uri sa ma uit la blogul tau cand nu era inca gata tin minte ca avea si un blogroll. Stiu ca te-am intrebat de unul pe care-l aveai la blogroll si ti-am zis ca ala nu e blogger, e gunoier de internet. Iti amintesti episodul?

  • Jordaș

    Da, stiu, cum sa nu. Doar ca intre timp am scos sectiunea, dar o reactivez deseara acasa 🙂

  • Cip

    Bravo ma Victoras! 🙂 Succesuri multe si la cat mai multi cititori!

  • pisicaroz

    Pai… trebuie să alegi o temă care să aibă header customizabil, pe care apoi eu l-am făcut in Illustrator 🙂 Si apoi il incarci acolo. Sau poti pune o poză pe care o preferi, si el ti-o va cropa. Daca tema asta este cu header modificabil, ar trebui sa ai o opţiune la Aparenta cred…

  • Victor

    Mă gândeam eu că aşa trebuie să fie. Şi ştiam că poza ţi-ai făcut-o tu.
    Asta vreau să fac şi eu. Numai că tema nu are header modificabil. Mi-aş dori o temă cu mai multe opţiuni de personalizare, printre altele să îmi pot alege şi combinaţiile de culoare. O să aprofundez studiile cu privire la acest aspect. 😀

  • Jordaș

    Victor, fa-ti/modifica-ti un template in Photoshop si da-l incoace, ca-ti trantesc o tema de nu te vezi.. in weekend

  • Jordaș

    Aa, stai ca acum mi-am dat seama ca esti pe wordpress.com, unde optiunile legate de tema sunt limitate..

  • Victor

    Gata, mă. L-am cosmetizat puţin. Arată mai bine acuma, nu?

Lasă un răspuns

