Parcă s-au pişat pe priză


Prima chestie amuzantă de la Kamikaze. Cel puţin după gusturile mele. Cine a ales acompaniamentul muzical pentru agitaţii ăştia a fost genial. Aş vrea să ştiu cine este ca să-i acord creditele de rigoare. Mi-e lene să caut acum că-i târziu, dar fac un update mâine, dacă nu uit. Clipul l-am luat de la Manţi.

Ăştia sunt ăia cu DnB sau ce mă-sa-n cur sunt? Că io am rămas pe vremea când încă se făcea mişto de ăia cu tektonikul sau cum pizda mă-si se scrie. Ăia cu tektonikul sunt ăia care dau din mâini de parcă dirijează avioanele la decolare, sigur îi ştiţi.


10 responses to “Parcă s-au pişat pe priză

  • bogdan

    fain montajul. radem noi radem, dar la bunicii mei in sat, intr-o comunitate mare de sarbi din Banat, cam asa se danseaza anumite dansuri foarte ritmate… ergo, nimic nou nu se inventeaza, nimic nu se pierde… totul se transforma 🙂 pe alte ritmuri si cu alte nume

    • Victor

      Haha… E bine de ştiut asta, Bogdane. Oricum, cred că erau un adevărat spectacol, aşa cum sunt şi agitaţii de mai sus sau, dacă vrei, cum sunt căluşarii noştri. Eu nu am zis niciodată că e urât dansul. Sunt chiar comici. DE altfel şi căluşarii îmi zmulg zâmbete. Dar tre’ să ai nişte ţigle sărite pe casă ca să te agiţi în halul ăsta. În sensul bun al cuvântului. Îi invidiez pentru că se vede clar în clip că ei chiar se distrează.

  • Andreea

    :))) M-am inveselit cu ocazia asta :))

  • veutzu

    Victor, ti-am lasat la mine o leapsa de Mos Niculae:

    Dusmanul meu de moarte

  • veutzu

    apropo, da’ tii minte o faza asemanatoare, foarte veche, ca dovada am vazut-o la tv dar nu si pe net: o scena cu dans din, cred, „Nunta de piatra” al lui Dan Pita, pusa pe doom metal. razi isteric si incontrolabil! ai vazut-o pe undeva??

  • Carmen Negoita

    La cât de agiţi sunt, chiar că nu se potrivea altceva decât o moldovenească. 😀 Mă mir cum de nu reuşesc să se împiedice. Mă aşteptam şi la câteva căzături. 😆

  • PA-URI MEDIEVALE ŞI POARTA ŞCHEI DIN BRAŞOV « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

    […] Ada Pavel, Adela – Noapte bună copii, Altcersenin, Ana Cazacu, Andrei, Aura – Stropi de suflet, Bogdan Epureanu, Bogdan Onin, Caius, Cammely, Carmen, Cati Lupaşcu, Cella, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Călin Hera, Dan din Maramures, Doina Popescu, Flavius Obeadă, FloUngureanu, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Ioan Usca, Lady A, Laura Driha, Lee Dee, Lora, Lu, Melami, Mirela Pete, Nice, Paul Gabor, Redsky2010, Se-cret, Simion Cristian, Sorina Ivaşcu, Teo Negură, Turist Clujan, Victor Bucur […]

  • dizzyduah

    E o chestie destul de funny la prima vedere, pentru un om care nu a incercat vrodata asa ceva. Avand in vedere ca practic asa ceva va recomand sa incercati si fac pariu ca dupa 30 de secunde abia mai puteti respira:)

Lasă un comentariu